22.5 C
Igualada
Dimecres, agost 4, 2021

S’estabilitza el número de confinats als centres educatius anoiencs

El número de grups confinats dels centres educatius aniencs segueix baixant per tercera setmana consecutiva, tot i que aquest dilluns ho fa de manera més suau del que ho havia fet en setmanes anteriors. Fa 7 dies hi havia 24 grups confinats, mentre que aquesta setmana s’inicia amb 22 grups sense poder assistir a les escoles o instituts. Pel que fa al conjunt de persones aïllades als seus domicilis, aquesta setmana ronden les 550, quan la setmana passada n’eren al voltant de 530.

Segons el Departament d’Educació l’Institut Milà i Fontanals d’Igualada, l’Escola Anoia i l’Institut de Masquefa amb quatre, tres i tres casos, respectivament acumulen la majoria de confinats. A més, a la comarca hi ha 9 centres més que tenen un o dos grups aïllats.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

S’estrena un nou model de quiosc de l’ONCE a la rambla Sant Isidre

Igualada ha estrenat un dels nous quioscos amb què l’ONCE està substituint els seus punts de venda arreu del territori. El nou quiosc, que...

Vallbona s’adhereix a l’Associació de Municipis i Entitats per l’Energia Pública

El ple de l’Ajuntament de Vallbona va aprovar l’adhesió a l’Associació de Municipis i Entitats per l’Energia Pública (AMEP), una iniciativa que té per...

Salut anima a vacunar-se a Igualada, on hi ha una gran quantitat de cites disponibles

El Departament de Salut anima a la gent de l'Anoia a vacunar-se. I és que aquest dilluns quedaven més de 1.300 primeres cites lliures...

Aleix Camats guanya en Disc a l’Encontre Internacional Sub-18 de París

L’atleta Sub-18 del C.A. Igualada Petromiralles/Jocnet, Aleix Camats, va assolir una brillant victòria en la prova del llançament de Disc, en l'Encontre Internacional per...

Jorba s’adhereix al nou servei de teleassistència ofert per la Diputació

El passat 21 de juliol l'Ajuntament de Jorba va acordar l'adhesió i participació en el programa Servei Local de Teleassistència de la Diputació de...
Compartir