La versió digital de La Veu de l’Anoia, Veuanoia.cat, es consolida novament com a líder d’audiència entre els mitjans anoiencs el mes de juny, superant les 200.000 pàgines vistes i augmentant una comunitat de lectors que s’enfila cap als 50.000 usuaris únics.
Segons les dades auditades per OJD, la versió digital del setmanari La Veu de l’Anoia ha obtingut 48.944 usuaris únics durant el mes de juny de 2025. Pel que fa a les pàgines vistes, són un total de 201.100, unes xifres que no es veien des dels moments més intensos de la pandèmia i que demostren que l’interès per l’actualitat local està en augment, mes rere mes.
Més pàgines vistes respecte el 2024
Si analitzem les dades d’audiència dels primers sis mesos de 2025, el nombre de pàgines vistes és d’unes 850.000, 350.000 més que en el mateix període del 2024.
La versió digital de La Veu de l’Anoia segueix consolidant una comunitat de lectors i lectores fidel i interessada per l’actualitat comarcal.
Interès creixent més enllà dels successos
Tot i que les notícies de successos sempre estan entre les més llegides cada setmana, cada cop tenen més pes informacions relacionades amb el futur del territori o amb l’actualitat política, que acumulen milers de lectors.
Creixement continuat de l’audiència a Instagram
Des de l’inici del 2025, l’Instagram de La Veu de l’Anoia ha obtingut 1.45 milions de visualitzacions. Arribant als 20.000 seguidors i seguin creixent com a comunitat. 10,3 milions de persones s’han connectat a Instagram des de l’inici del 2025 fins ara per informar-se a través d’aquesta xarxa social.
A X, anteriorment Twitter, La Veu de l’Anoia segueix instal·lada en els 10.000 seguidors, resistint els canvis impulsats per Elon Musk, que estan enfocats a donar major visibilitat al contingut quan un compte és de pagament, independentment si està verificat o no.

