Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

7 de juliol de 2025

Arriba una nova edició de la Setmana de la Joventut a Montbui, del 7 al 13 de juliol

Un article de

Del 7 al 13 de juliol Santa Margarida de Montbui celebrarà una nova edició de la “Setmana Jove”, conjunt d’activitats adreçades al jovent del municipi.

Les activitats començaran el dilluns 7 de juliol amb l’acte de lliurament de premis del Concurs de Portades de Festa Major. L’activitat, començarà a dos quarts de set de la tarda a la Sala Petita Mont-Àgora, es realitzarà de forma prèvia al primer espectacle de la “Setmana Jove”, l”Improshow”, un recital d’improvisació teatral en què els actors surten a l’escenari sense guió i és el públic qui decideix allò que succeeix. L’”Improshow” començarà a les 7 de la tarda, i es farà a la mateixa sala petita Mont-Àgora, a càrrec de Planeta Impro (entrada gratuïta).

El dimarts 8 de juliol arriba el torn d’una de les sortides destacades de la “Setmana Jove”, l’excursió al Canal Olímpic de Castelldefels. Aquesta activitat està organitzada per les regidories de Joventut i d’Esports i permetrà als joves montbuiencs gaudir de la navegació en caiac, participar en divertits circuits aquàtics i gaudir de jocs a l’aire lliure. En el moment de tancar aquesta informació les inscripcions estaven ja tancades. El dimecres 9 de juliol es realitzarà una altra esperada excursió, en aquest cas al parc aquàtic WaterWorld de Lloret de Mar. Els participants podran gaudir amb tobogans gegants, piscines i atraccions aquàtiques, en un dels parcs aquàtics més coneguts del país. Les inscripcions per a aquesta sortida també estan completes.

El dijous 10 de juliol entre les quatre i les set de la tarda tindrà lloc un Torneig de FIFA 2025, el popular videojoc de futbol. Montjove acollirà aquesta competició, que requereix inscripció prèvia (activitat gratuïta).

També el mateix dijous 10 de juliol, però a partir de les 8 del vespre la Plaça Major del Nucli Antic serà l’escenari d’una sessió de Jocs Esbojarrats, competicions divertides organitzades per joves del Nucli Antic amb molt d’enginy (activitat gratuïta).

En acabar els Jocs Esbojarrats començarà un Sopar de Carmanyola, en el qual els joves gaudiran d’un ambient de germanor i distès, abans de finalitzar la jornada amb una sessió de cinema a la fresca a la mateixa Plaça Major. En aquesta ocasió es projectarà la pel·lícula “El fantàstic senyor Guillot” a partir de les 22 hores. Activitat gratuïta. A l’edició de la setmana vinent, repassarem els actes de divendres 11 i el cap de setmana.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×