18.4 C
Igualada
Dissabte, setembre 18, 2021

Òdena resol el 91% de les incidències comunicades a través de la Línia Verda

L’Ajuntament d’Òdena ha resolt el 91% de les 3.046 incidències que ha rebut a través de la Línia Verda, el servei de comunicació d’incidències i de consultes mediambientals que es va implantar al municipi el 2013. El consistori considera un èxit absolut el creixement exponencial de la participació ciutadana al servei des que es va posar en funcionament i anima els veïns del municipi a seguir utilitzant aquest canal directe de comunicació.

El tipus d’incidències comunicades més sovint són les relacionades amb “Escombraries”, seguides de les de “Neteja Viària”, d’”Enllumenat”, de “Voreres i Calçades” i de “Mobiliari Urbà”. La Línia Verda també ha permès que l’Ajuntament conegués certes necessitats de les quals no tenia constància.

A través d’apps, web i trucades
Es pot accedir al servei de Línia Verda descarregant gratuïtament l’aplicació Línia Verda (els usuaris de sistema Android des de Google Play i els d’iOS des de l’APP Store) i seleccionant Òdena com a municipi. Tot seguit cal prémer el botó “Nova Incidència”, triar-ne el tipus, adjuntar-ne una fotografia i escriure’n una observació. L’aplicació ja s’encarrega de registrar la ubicació des d’on s’envia la incidència. Un cop premut el botó d’”Enviar” el personal de l’Ajuntament rep una notificació amb la comunicació. De la seva banda, el ciutadà rep notificacions quan canvia l’estat de la incidència. L’aplicació Línia Verda també permet plantejar consultes mediambientals seleccionant l’opció “Fes la teva consulta”. L’usuari hi rep una resposta d’un equip d’experts en la matèria en un termini màxim de 24 hores de forma completament gratuïta.

Una altra via per accedir al servei Línia Verda és el web liniaverdaodena.cat, que també permet comunicar incidències i plantejar una consulta. A banda, l’usuari hi trobarà material de consulta mediambiental, com una guia de bones pràctiques, consells i informació pròpia del municipi. Línia Verda també ofereix un servei telefònic al número 902193768, en horari de 8 a 17 h i amb un cost de 0,07 €/min.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

Acord entre Masats i Buff per potenciar el transport a demanda

MasatsTG Dx i Original Buff S.A. han signat un acord de col·laboració per seguir potenciant l’ús de les noves línies de transport a la...

La Jornada Gastronòmica de les Plantes Oblidades, el 2 d’octubre

El proper 2 d’octubre, a Igualada, tindrà lloc la 6a Jornada Gastronòmica de les Plantes Oblidades, organitzada pel Col·lectiu Eixarcolant. El programa d’activitats i...

Assessorar

Estic segur que molts deveu recordar aquells rètols que es veien (encara se’n deuen veure, diria) als portals dels edificis anunciant serveis d’Assessoria. Solen...

Racons de l’Anoia: Sant Martí Sesgueioles

El municipi de Sant Martí Sesgueioles, de 3,87 km 2,s és situat al S de Calaf i envoltat pels termes de Calaf, els Prats...

Xarxa Igualada comença el curs amb “Elmer, l’elefant de colors”

La Xarxa d’Igualada enceta el curs amb la proposta de Tutatis produccions teatrals Elmer, l’elefant de colors, que es podrà veure demà diumenge dia...
Compartir