El jugador igualadí César Vives Boersma, conegut esportivament com a Tety Vives, no continuarà la propera temporada a l’Igualada Rigat. Després d’onze temporades formant part del primer equip arlequinat i tota la vida a l’entitat, el club i el jugador posen punt final a una trajectòria llarga i plena de compromís i èxit.
Tety Vives és un d’aquells jugadors que ha crescut amb l’escut al cor. Des de petit, ha viscut el club com a casa seva i, any rere any, ha defensat la samarreta amb orgull, entrega i una actitud exemplar dins i fora de la pista. En aquesta última temporada, ha continuat sumant pel club tant a l’Igualada Rigat com al Simar Igualada, aportant lideratge, experiència i un compromís inqüestionable amb el projecte.
Aquest diumenge, Tety Vives jugarà el seu darrer partit a Les Comes amb el Simar Igualada davant l’Oxigen Sant Cugat a les 16:10h. Tanmateix, en el primer partit del play-off de l’OkLiga, l’Igualada Hoquei Club retrà un petit homenatge a la seva figura.