L’Ajuntament d’Igualada ha engegat ja la campanya “Masucard“; una targeta de fidelització del Mercat de la Masuca, en col·laboració amb l’Associació de Botiguers del Mercat. L’objectiu del projecte, segons el consistori és “reforçar el comerç local, premiar la fidelitat dels clients i atraure nous públics”.
Aquest projecte forma part de les mesures per “dinamitzar l’activitat del Mercat durant el proper procés de reforma de l’edifici”. Durant les últimes setmanes ja s’han activat més de 300 targetes, i els usuaris que ja disposen d’aquesta, poden començar a acumular beneficis i descomptes a les parades adscrites del mercat.
Una eina per acumular descomptes i participar a sortejos
La targeta permet als clients acumular descomptes per les seves compres habituals i participar en campanyes i sortejos promoguts per les parades del mercat. A més, es podran regalar compres a través de targetes regal. “És una manera d’agrair la confiança de les persones que fan del mercat un espai viu i dinàmic. Amb aquesta targeta, volem reconèixer la seva fidelitat i incentivar la continuïtat del comerç de proximitat”, ha destacat el regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè.
On es pot adquirir?
La targeta es pot sol·licitar en línia a través de la nova web del Mercat de la Masuca, així com presencialment omplint el formulari disponible a les parades adherides. Els clients la rebran per correu postal a casa. D’aquesta manera, es facilita al màxim l’accés per a tota la ciutadania.
