Un article de
Redacció
El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.
27 d'octubre de 2014

El Rec.0 d’hivern tornarà a coincidir amb la Gran Festa del Vi d’IGD Comerç

Un article de
Redacció

Rec.010 - Foto 3.JPG Prop de 60 marques de moda que fan les seves vendes especials amb descomptes del 60 al 80%, més de 30 pop up stores en antigues adoberies i fàbriques velles, concerts en patis industrials, tallers infantils, conferències… aquest és el nucli del nou Rec.0 de novembre, que aquesta edició arriba amb novetats importants. Serà durant quadre dies, del 5 al 8 de novembre. D’una banda, la iniciativa Rec Pop Up Day, una pop up store que cada dia presentarà una petita marca de moda, singular i alternativa. El Rec Pop Up Day compta, aquesta ocasió, amb les col·leccions de marques com Colmillo de Morsa o Susi Sweet Dress. Noves marques Com a novetats en moda, arriben al Rec.010 diverses marques com IKKS, Fox Head, Tsunami, Satorisan, VamCats o Costalamel. Les pop up stores més espectaculars seran al Rec de la mà de Desigual, Levi’s, Mango, Sita Murt, Pepe Jeans, Kickers, Lacoste, Textura, Ash o Buff i amb tots els dissenyadors independents, entre els que destaquen Miriam Ponsa, Josep Abril, Txell Miras o Who, de Laia Roca. La moda infantil hi serà amb les alternatives yporqué, Micu Micu o Bean’s Barcelona a més de Desigual i Mango kids, Kickers o Textura baby. En total, el Rec.010 porta seixanta marques distribuïdes en 30 pop up stores amb una oferta diversa on cada marca aposta per fer una venda especial extrema i fa visible la seva creativitat i el seu producte. El Rec Street Food, festival gastronòmic Les activitats culturals paral·leles també destaquen en aquest Rec.010. Es presenta el Rec Street Food, un petit festival gastronòmic de food trucks de menjar de qualitat que s’instal·laran, durant el Rec.010, al Pati Vila, un espai que serà nou i que s’utilitzarà per primera vegada. A més, al Rec.010 hi haurà concerts, tallers infantils, presentacions de llibres, sessions de DJ i una completíssima programació gratuïta que converteix les pop up stores en un festival de moda i cultura on Estrella Damm, patrocinador oficial, instal·la zones de bar i regala una cervesa per cada compra. En l’àmbit cultural, a més, engega el 1r Rec Meeting, una trobada de professionals del món de la moda, oberta al públic, que tractarà els nous models de consum de moda. Dissabte, la Gran Festa del Vi Com ja va passar l’any passat, i amb notable èxit, el dissabte el Rec.0 i “La Gran Festa del Vi” d’Igualada Comerç coincidiran, fent del centre de la ciutat un espai ple de gent. Aquesta és una iniciativa de degustació de vins, caves i productes formatgers i xarcuteria. Igualada Comerç posarà, través del seu estand d’informació, a la venda tiquets que els visitants entregaran als expositors perquè aquests els facilitin els productes a degustar. Com la novetat i a partit d’enguany, en cada edició “La Gran Fest del Vi” tindrà una Denominació d’Origen convidada. Enguany, la D.O. convidada serà D.O. Penedès. Es farà el dissabte dia 8 de novembre, des de les 11 a les 21 hores, a la Rambla Sant Isidre. La valoració global de l’activitat de l’any passat va ser extraordinàriament alta. Els participants van valorar amb un Molt bé 89% i amb Bé 11%. Per l’altre banda 95% dels participants tenien la intenció participar en edició d’enguany. A més, el dia anterior de La Gran Festa del Vi, el divendres, dia 7 de novembre es tornarà a realitzar el Tast Solidari d’Igualada Comerç. Els beneficis integres aniran al suport dels programes socials, igualment com l’any passat. La D.O. Penedès s’ocuparà d’aportar els seus cinc millors vins per al Tast Solidari.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!

Comenta aquesta entrada:

Et recomanem×