Sheila Avilés es va coronar amb el títol de les Sèries Mundials de Skyrunning 2019, després d’acabar en segona posició en l’última prova del circuit, la Skymasters, disputada a Limone (Itàlia).
L’anoienca partia en aquesta última prova com a líder de la classificació del circuit, encara que amb minses diferències, i més tenint en compte que en ser la prova decisiva la puntuació era doble.
Dragomir va ser la millor amb un temps de 3 hores, 36 minuts i 55 segons, més de cinc minuts de diferència sobre Avilés, que va marcar un temps de 3h:42.13. La tercera plaça va ser per a la txeca Marcela Vasilova (3h: 51.35). L’holandesa Ragna Debats, principal rival de l’espanyola, tan sols va poder ser cinquena, amb un temps de 3h: 52.46.
Avilés finalitza amb 780 punts, per 655 de Debats, i 600 de la italiana Elisa Desco, que va acabar sisena aquest dissabte.