El Consell Comarcal de l’Anoia promociona la comarca a FITUR

68

El Consell Comarcal de l’Anoia, a través d’Anoia Turisme i sota el paraigua de la Diputació de Barcelona amb la marca “Paisatges de Barcelona”, va estar present amb un estand a la fira internacional de turisme FITUR, que es va celebrar a Madrid entre el passat dimecres, dia 22, i el diumenge, dia 26 de gener.

Aquesta acció forma part de l’estratègia del Consell Comarcal per a donar a conèixer la comarca i la diversitat d’experiències turístiques que ofereix. Concretament, es va aprofitar per a incidir en l’oferta Slow Tourism que el territori ofereix al visitant. I és que, des d’Anoia Turisme, s’està treballant per promocionar el territori com a destí sostenible, una característica molt apreciada per les famílies i els amants del patrimoni cultural i natural, de la natura, de l’esport i de la gastronomia.

En aquest sentit, el conseller de Turisme del Consell Comarcal, Dani Gutiérrez, explica que “aquesta acció ens ha permès, d’una banda, donar a conèixer la destinació Anoia i, de l’altra, compartir experiències i coneixements amb altres institucions amb qui compartim territori”. Gutiérrez afegeix que “també estem desenvolupant una feina de benchmarking, coneixent altres experiències semblants a les nostres i, finalment, també ens hem reunit amb tècnics especialistes en programes europeus per reforçar la nostra estratègia Slow Tourism”. En aquest sentit, apunta també que “en els propers dies iniciem la nostra participació al programa Med Pearls per a destinacions sostenibles i emergents al Mediterrani”.

La fira internacional FITUR 2020, que celebrava enguany el seu 40è aniversari, va rebre 255.000 visitants i va acollir 918 expositors titulars, 11.040 empreses, representacions de 165 països i regions i una participació internacional del 56% .