Després de la declaració de l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, Correos ha anunciat que seguirà oferint els seus serveis, però només per “garantir la prestació del servei postal universal com té encomanat”.
Així respon Correus a la denúncia d’UGT i Comissions Obreres, que assenyalaven que l’empresa imposa una activitat superior a l’exigida per l’estat. “Correus només presta el servei postal públic, per al qual ha implementat noves mesures organitzatives i protocols d’actuació: només està operatiu el personal estrictament imprescindible per a la prestació de servei públic, únic servei que s’està desenvolupant», es defensa l’empresa pública.
Respecte a la denúncia sobre la manca de protocols i de seguiment de les recomanacions, asseguren que “les oficines de Correus estan obertes de 9:30 a 12:30 hores, de dilluns a divendres, guardant tots els protocols dictats per les autoritats sanitàries” , i que “totes les activitats s’estan desenvolupant seguint les instruccions per a treballadors i clients”.