Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

2 de febrer de 2025

Assemblea general d’Òmnium Anoia amb Xavier Antich

Un article de

Òmnium Cultural ha convocat els seus prop de 3.000 socis de l’Anoia a l’Assemblea General Ordinària, que enguany comptarà amb la cloenda del president de l’entitat, Xavier Antich. A més d’explicar els projectes que porta a terme l’entitat en l’àmbit nacional, en la seva intervenció Antich analitzarà l’actualitat política i cultural del país. La trobada tindrà lloc el dilluns 24 de febrer a l’Arxiu Comarcal de l’Anoia, a la Plaça del Rei, a les set de la tarda.

A més d’aprovar els punts ordinaris com el Pla de Treball i el pressupost per al 2025, en el transcurs de l’assemblea també s’hauran d’escollir una part dels càrrecs de la junta de l’entitat, que es renova parcialment cada dos anys. En aquest cas s’escolliran les persones que hauran de cobrir els càrrecs de presidència, tresoreria i cinc vocalies. La resta de càrrecs -vicepresidència, secretaria i la meitat de les vocalies- es mantenen vigents durant dos anys més.

El termini per presentar candidatures ja està obert. Hi poden optar tots els socis i sòcies de l’entitat residents a la comarca de l’Anoia. Per presentar candidatura caldrà fer un escrit on consti una llista de noms a la totalitat dels càrrecs a cobrir, incloent el nom de les persones candidates, el càrrec al qual opten i la seva signatura. La candidatura cal fer-la arribar al correu electrònic anoia@omnium.cat abans del dia 3 de febrer de 2025.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×

Registra't

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

Iniciar sessió

Si ja estàs registrat inicia la teva sessión.

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

No tens compte?
Registra't

Registre de nou jugador / jugadora

Selecciona l'Avatar que més t'agradi.*

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.