El passat dissabte 1 de febrer es va celebrar la reunió convocada per l’Ajuntament d’Argençola per a informar als veïns de la intenció de les empreses Naturgy SLU i Green Capital Development XI de dur a terme diversos parcs eòlics a la zona, afectant un d’ells al municipi d’Argençola, amb 3 aerogeneradors.
En l’exposició, es va ressaltar que “l’Ajuntament encara no disposa de tota la informació del projecte”, però se sap que són uns aerogeneradors de grans dimensions. També es va destacar que “ens el volen imposar sense el consentiment del territori”, i per tot això, “el Consistori no ho veu amb bons ulls, però volia copsar l’opinió dels veïns al respecte”.
L’Ajuntament es va comprometre a anar informant en funció del que es vagi coneixent al respecte i que prenia nota de les opinions dels veïns presents. També es va parlar de realitzar properament una taula de debat al respecte amb responsables de les empreses promotores i diferents experts en energia eòlica.
La reunió, que va aixecar molta expectació, va ser molt participada i sala d’actes de l’ajuntament d’Argençola es va omplir de gom a gom