Un article de
Redacció
El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.
24 de juliol de 2022

Original Buff tanca l’exercici amb una facturació de 50 milions

Un article de
Redacció

Original Buff, SA, referent mundial en accessoris de coll i cap per a activitats a l’aire lliure, ha tancat l’exercici econòmic del 2021-2022 amb una facturació total de 49,6 milions d’euros.

La companyia que ja compta amb 420 empleats arreu del món, exporta actualment a més de 70 països i compta amb filials als Estats Units, Canadà, Regne Unit, Alemanya, França i Itàlia. Mentre que les seves oficines centrals estan situades a Igualada, on se centralitza el 90% de la fabricació i comercialització dels més de 1.300 models de tubulars, gorres, gorres i headbands de què disposa el portfoli de BUFF®. El 10% restant està actualment externalitzada, però es preveu que el 2025 el 100% del seu portfoli estigui també fabricat a Igualada.

Això serà possible gràcies a la inversió d’1,4 milions d’euros que s’han destinat a ampliar la fàbrica amb la construcció d’un nou edifici de 3 plantes i 1.500m2; als quals cal sumar 200.000 euros més en maquinària. Aquest nou edifici, a més de permetre augmentar la producció de manera local, ampliarà l’equip de fàbrica de BUFF® amb 140 noves incorporacions a la plantilla de l’àrea de confecció els propers 2 anys.

Segons David Camps, director general d’Original Buff, SA: “l’exercici 2020-2021 va ser excepcional perquè hi va haver un boom al sector outdoor a causa de les restriccions del covid-19. A més, incorporem al nostre portfoli mascaretes que en aquell moment escassejaven al país. L’empresa va saber adaptar-se a la pandèmia per continuar generant ingressos i ens va permetre créixer fins a un 60% respecte a la facturació del 2019. No obstant, i com es preveia, BUFF® ha baixat la facturació aquest any fiscal 2021-2022 a nivells prepandèmia a causa de la correcció d’estocs a tota la cadena de distribució i com a conseqüència de les restriccions als principals mercats.”

Seguint el seu pla estratègic, la companyia calcula créixer el següent exercici 2022-2023, consolidant-se als mercats ja existents i incorporant mercats directes a França i Itàlia. La marca ofereix accessoris de coll i cap per a la pràctica de qualsevol activitat esportiva a l’aire lliure o per complementar qualsevol look els dies a la ciutat.

Més enllà dels objectius de vendes i facturació, Original Buff, SA, té al centre de la seva estratègia empresarial la sostenibilitat, la producció responsable i el compromís amb l’entorn i la societat. Per això, en el marc del programa “Do more now”, la companyia està desenvolupant un conjunt d’accions dirigides a la conservació mediambiental, l’estalvi energètic i la cura de la comunitat.

Comenta aquesta entrada:

Et recomanem×