Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

5 de novembre de 2025

Arrenca una nova edició del Rec.0 a Igualada

El festival ha obert portes aquest dimecres amb una gran afluència de públic i bones previsions de vendes per als quatre dies d’esdeveniment

© Marc Vila
Un article de

Aquest dimecres a les deu del matí ha arrencat l’edició de tardor del Rec.0, el festival de moda, cultura i gastronomia que transforma durant quatre dies el barri del Rec d’Igualada. Des de primera hora, milers de visitants han omplert els carrers del barri en una jornada d’inici marcada pel bon temps i un ambient festiu.

Més d’un centenar de marques de moda hi ofereixen els seus estocs en format pop-up store fins dissabte 8 de novembre, en una proposta que combina compres, patrimoni, art i gastronomia. Consulta la guia amb consells i el mapa oficial del Rec.0.

El festival d’aquesta tardor, amb el lema “Un dia és un dia”, reuneix més d’un centenar de marques —el 80% catalanes—, amb firmes com Munich, BUFF, Sita Murt, Thinking Mu, Miriam Ponsa, Antonio Miró, Aldo Martins, Txell Miras o Punto Blanco, entre moltes altres. Entre les novetats d’aquesta edició destaquen la incorporació de marques com BrownieCamper (a la pop up de Tascon), Nike (de la mà de Base), SalewaDynafit o Leone, i la presència ampliada de marques infantils al Petit Rec.

El Rec.0 és també un espai per a la reflexió sobre el futur del barri. En aquesta edició, l’organització ha impulsat una ocupació simbòlica d’un dels edificis industrials per reivindicar un canvi de planejament urbanístic que permeti transformar el Rec en un espai habitable i ple de vida. Durant els dies del festival, aquest espai s’ha habilitat com a habitatge temporal per mostrar el potencial de reconvertir els antics edificis industrials en habitatges, tallers o comerços.

Més enllà de les compres

A més de les pop-up stores de moda, el festival ofereix 42 punts gastronòmics, una trentena d’activitats culturals i una àmplia agenda musical amb concerts, tallers, i activitats familiars. Entre les propostes culturals hi destaquen les actuacions de Gavina.mp3, La Tour de Carol, Ivette Nadal o el DJ Andreu Presas, entre d’altres.

El Museu de la Pell acull novament el Rec Imperdible, l’espai dedicat a la moda sostenible i de proximitat, i la pop-up Pell del Rec, que reuneix artesans i marques que elaboren productes amb la pell adobada al barri. En aquesta edició del Rec.0 també s’hi podrà trobar la bufanda d’edició limitada creada per Aldo Martins, que celebra el seu 50è aniversari i ha estat la marca escollida per elaborar la peça commemorativa del Rec d’aquesta tardor.

Amb bones previsions de públic i gran expectació, l’organització preveu igualar les bones xifres de públic i vendes de les darreres edicions. El Rec.0 estarà obert des d’avui dimecres i fins dissabte 8 de novembre, de 10 h a 21 h, al barri del Rec d’Igualada.

Descarrega el plànol del Rec.0 de novembre 2025

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×