Rec Stores inaugura una botiga online

2

Rec_operaris2.jpg En aquesta edició, Rec.0|Experimental Stores inaugura la RECSHOP: una botiga on-line en un format efímer, oberta només 15 dies abans del Rec.08, del 21 d’octubre al 5 de novembre. Cada dia s’hi oferirà un sol model d’una marca del Rec.08, en un nombre limitat de peces que es vendran a preus radicals. Amb aquesta aposta, Recstores inicia una aventura en el sector de la venda on-line de la mà de l’empresa catalana Trilogi, experta en plataformes e-commerce. Sita Murt, Chevignon, Lacoste, NafNaf, Buff, Miriam Ponsa, Nice Things, Punto Blanco, Textura… són algunes de les marques REC que faran la seva venda de 24 hores que sorprendran cada dia amb una peça com a vestits, jerseis, caçadores… a preus radicals i en unitats limitades. Rec.0 Experimental Stores és la concentració més gran de vendes especials de marques i dissenyadors de moda que es fa al sud d’Europa. Durant quatre dies més de 50 marques instal·len les seves pop up stores al barri del Rec, on fan les seves vendes radicals. Però Rec.0 és més que una nova experiència de compra ja que està complementada amb cultura (concerts, música, tallers, recitals…). Com sempre, Rec.0|Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web i xarxes socials: Facebook (amb més de 15.000 fans), Twitter, Instagram i Pinterest. A més, Rec.0 crea una aplicació per Iphone i Android, que inclou tota la informació de l’esdeveniment.