L’empresa igualadina Evvo Retail s’uneix amb Porcelanosa per desenvolupar el supermercat del futur

539

L’empresa igualadina Evvo Retail va presentar ahir un acord de col·laboració amb Porcelanosa per desenvolupar el supermercat del futur. El SuperLab, nom que s’ha donat a aquest projecte, és un supermercat futurista que integra l’atenció personalitzada pels clients, la tecnologia interactiva i la compra ètica.

El coordinador del projecte, Pep Valls, explicava que la proposta pretén “una revisió total de l’experiència de la compra per aportar solucions adaptades al perfil de cada usuari” i afegia que “pretenem marcar les tendències del supermercat del futur”.

SuperLab s’ha presentat després d’un exhaustiu anàlisi de mercat que va començar el 2015 i que ha estudiat els sistemes de compra i les conductes dels clients. Un cop fet, l’equip de Pep Valls, ha arribat a la conclusió que “aquells supermercats que vulguin seguir apostant per les botigues físiques han d’oferir noves experiències de compra per justificar la visita dels clients”.

El prototip de supermercat SuperLab inclou una recepció d’atenció personalitzada amb assessors i pantalles interactives, espais de descans amb sofàs, taules i ordinadors, i zones per fer cursos, tallers i conferències.

L’acord amb Porcelanosa permetrà el desenvolupament i disseny del materials necessaris que podrien utilitzar-se per construir un edifici de les característiques necessàries per tirar endavant el projecte SuperLab, un projecte que ja es pot engegar en el moment en què hi hagi clients interessats.