La 26a. edició de la Mostra de Teatre presenta la seva nova imatge gràfica

42

presentacio_imatge2.jpg

La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil, que tindrà lloc del 16 al 19 d’abril, ja té imatge per a la seva 26a edició. Sis cartells i un espot conformen la campanya gràfica que reivindica la fira teatral com a espai de referència per a la compra i la venda d’espectacles per a tots els públics.
Amb una posada en escena divertida i original, els 6 cartells mostren caixes de fruita de les quals sobresurten caps que representen alguns dels diferents gèneres teatrals que es poden veure a La Mostra d’Igualada: teatre, clown, música, titelles, dansa i màgia.
La nova imatge, enregistrada al Mercat Municipal de la Masuca d’Igualada amb actors amateurs i professionals locals, ha estat dissenyada per l’igualadí Albert Burzón, cofundador i codirector de l’estudi creatiu Burzón-Comenge.
Durant l’acte de presentació de la imatge, dut a terme al Mercat de la Masuca, el regidor de Cultura, Josep Miserachs, va fer palesa la nova etapa que inicia la Mostra d’aquest any, “amb un nou equip al capdavant, que aportarà noves idees i nova embranzida a una Mostra que cada vegada és més gran”. Miserachs va voler agrair la gran tasca duta a terme per l’equip anterior de la Mostra.
Aprofitant la presentació de la imatge gràfica, també es va presentar el nou equip de treball de La Mostra, amb l’actor igualadí Pep Farrés al capdavant com a director artístic i Sílvia Lorente com a directora executiva. Pep Farrés, després d’agrair la feina duta a terme per tots els equips que durant aquests 26 anys han treballat per dur al Mostra on és ara, va explicar que aquesta nova etapa apostarà per dos criteris bàsics: la qualitat i la contemporaneïtat, apostant per espectacles que aportin coses noves. També hi haurà una aposta per al teatre dedicat al públic juvenil, el gran oblidat del món teatral.
Per al seva banda, Albert Burzón, creador de la imatge, va explicar que aquesta edició de La Mostra vol transmetre “frescor, proximitat, qualitat i festa, així com la idea de punt de trobada i aparador de la cultura”. I per dur-ho a terme han lligat els conceptes de mercat amb els de la Mostra. La campanya s’ha declinat en diferents cartells amb l’objectiu de ser “més contundent visualment”.