La Comissió de Salut Pública ha acordat aquest dimarts que un cop s’hagi completat la vacunació dels majors de 50 anys, es continuï vaccinant el grup de 40 a 49 anys amb Pfizer, Moderna i Janssen. La novetat, doncs, és que s’amplia el portafolis de productes per a aquest col·lectiu amb la vacuna monodosi de Johnson and Johnson. D’altra banda, l’organisme també ha acordat fer noves aportacions -que no s’han concretat- al document ‘Actuacions de resposta coordinada per al control de la transmissió de la covid-19’. A més, seguirà treballant en un document de mesures de prevenció, higiene i promoció de la salut front a la covid-19 per a les activitats de temps lliure dirigides a la població infantil i juvenil per a aquest any.
També s’ha recordat a les Comunitats Autònomes que tinguin previst el procés de vacunació prèvia a la incorporació dels MIR i altres especialistes, alhora que es destaca que l’organisme està treballant en el document ‘Recomanacions de vacunació davant la grip temporada 2021-2022″.
El Departament de Salut preveu començar a vacunar a la franja d’entre 40 i 49 anys el proper 15 de juny i a partir de dilluns, dia 7, ja es podria començar a demanar cita prèvia.
T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Per oferir les millors experiències, nosaltres i els nostres socis fem servir tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà a nosaltres i als nostres socis processar dades personals com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc i mostrar anuncis (no) personalitzats. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.
Feu clic a continuació per donar el vostre consentiment a l'anterior o prendre decisions detallades. Les vostres opcions només s'aplicaran a aquest lloc. Podeu canviar la vostra configuració en qualsevol moment, inclosa la retirada del vostre consentiment, utilitzant els commutadors de la Política de galetes o fent clic al botó de gestió del consentiment a la part inferior de la pantalla.
Funcional
Sempre actiu
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.