Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

16 de març de 2025

Rubió renova la imatge institucional

Un article de
1 minuts

L’Ajuntament de Rubió modernitza la seva imatge institucional a través d’un procés de selecció de la nova imatge, un procés participatiu obert als veïns i veïnes de Rubió qui van escollir entre dues propostes finals. La guanyadora ha estat amb un 67,6% dels vots, la proposta 1a.

Així, la nova imatge corporativa manté elements identitaris de l’heràldica original, alhora que incorpora un toc de modernitat i digitalització. Aquesta actualització inclou un manual d’identitat corporativa que fixa elements gràfics com tipografies, colors i guies per a l’ús del logotip, eines que fins ara no estaven disponibles.

El nou disseny corporatiu ha estat desenvolupat per la dissenyadora Aloma Giralt, qui ha sabut traduir el logotip anterior en una imatge fresca i actual, símbol del compromís renovat amb la proximitat i la claredat en la comunicació institucional.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×