Un article de
La Veu de l'Anoia
El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.
17 de setembre de 2014

L’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Igualada recupera el seu horari habitual

Un article de
La Veu de l'Anoia

oac_01.jpg L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Igualada ha recuperat aquesta setmana el seu horari habitual després dels mesos d’estiu. D’aquesta manera, els ciutadans que hagin de dur a terme tràmits, consultes o gestions, es poden adreçar a l’edifici principal de l’Ajuntament, a la plaça de l’Ajuntament número 1, de dilluns a dijous de 8 a 18h i, els divendres i vigílies de festiu, de 8 a 14h. Al marge dels horaris d’atenció presencial, cal recordar que bona part dels tràmits i gestions que es duen a terme a l’OAC es poden consultar i, en molts casos, iniciar o completar on-line, a través del portal web tramits.igualada.cat.

Comparteix l'article: