FineArt Igualada tanca la segona edició batent rècord de visitants: les sales han rebut 25.000 visites. La xifra consolida l’esdeveniment fotogràfic a Catalunya i Europa i, a més de garantir-ne la continuïtat, col·loca Igualada en una ciutat destacada en la promoció de la cultura. Al FineArt hi van assistir visitants de tot Catalunya i també grups de turistes anglesos, francesos, italians, finlandesos, de Letònia i de Veneçuela, persones que estaven coneixent Barcelona i, en saber de l’esdeveniment fotogràfic, es van arribar fins a Igualada. D’entre les exposicions més visitades destaca la del fotoperiodista Samuel Aranda, Iemen, després de la primavera; la de Colita, Mirada feroz; d’Héctor Mediavilla, Grande Hotel; de Francesc Fàbregas, Oh là là, i moltes d’altres d’històrics com Man Ray o la col·lecció d’Alessandro Merletti i de J. Thomas i L. Roisin. Tal i com assegura el Primer Tinent d’Alcalde d’Entorn i Promoció Cultural, Josep Miserachs, “el FineArt porta fotògrafs de primer nivell d’àmbit local i també internacional i, alhora, s’instal·la en espais simbòlics d’Igualada i els dóna a conèixer a tots els visitants”. Els espais més visitats són el Museu de la Pell d’Igualada, l’històric edifici de la Igualadina Cotonera –rehabilitat coincidint amb el FineArt– i l’antic Escorxador. També destaquen les nombroses visites a L’Empremta, amb l’exposició de Luis Vioque, i a la sala de Cal Blaiet, amb l’exposició Ubi Sunt? de l’igualadí Marc Vila. Les activitats programades també han batut rècords de participació, sobretot el Mercat de Fotografia, el taller nocturn i l’infantil, la demostració de col·lodió humit i les xerrades formatives vinculades amb el sector.