Satisfacció a l’ACI i a l’Ajuntament per la bona experiència firal a Igualada

0
Centre Vilanova Comercial A la Fira 2012.jpg

L’Associació del Comerç i la Indústria i l’Ajuntament de Vilanova del Camí han valorat amb satisfacció i de manera molt positiva la participació a la 59a Fira de Setembre d’Igualada i s’han congratulat per la bona organització del certamen, que per primera vegada comptava amb la implicació i presència conjunta del comerç vilanoví en un espai diferenciat. Precisament aquest ha estat un dels aspectes més destacats des de l’ACI que ha vist complert l’objectiu de donar a conèixer l’oferta comercial i empresarial vilanovina en un aparador més gran, però sense perdre identitat. Diumenge va ser el dia més reeixit de la 59 edició de la Fira de Setembre. La permanent pluja que va caure al llarg del dissabte va restar afluència de visitants, sobretot al matí, però la mostra es va tornar a revifar amb una lluïda jornada dominical que va fer que les xifres totals de visitants registrades fossin similars a les d’altres anys i freguessin les 31.000 persones. L’ambient que es respirava entre els expositors del Centre Comercial Vilanova era optimista, segons ha afirmat a Ràdio Nova l’alcalde vilanoví, Joan Vich. <>, ha remarcat el cap Promoció Econòmica. Un altre dels arguments que caldrà tenir en compte en aquest debat, ha dit l’alcalde, és el fet que <>. Tant des de l’Ajuntament vilanoví com des de l’ACI coincideixen a manifestar que en temps de dificultats s’ha d’aprofitar per treure el màxim rendiment de les oportunitats i cal emprendre noves iniciatives, com aquesta, que permetin centralitzar esforços i estalviar costos. I en aquest sentit, consideren que l’aposta ha estat molt encertada, perquè a més a més, ha permès rellançar el comerç local més enllà del terme municipal per captar nous clients. L’alcalde deixa sobre la taula el debat sobre la utilitat de les fires i com millorar-les per treure un major profit. En aquest sentit, el president de Fira d’Igualada, Pere Carles, ha ratificat que l’aportació vilanovina ha estat positiva tant pel que fa a la qualitat com a la quantitat de visitants. De fet, ha animat a altres municipis a seguir l’exemple vilanoví, i per tant considera que ha estat una experiència molt profitosa per ambdues bandes. Pel que fa a l’oferta d’activitats paral·leles pròpies dins la mostra, també han aprovat amb bona nota; no només han donat ambient al Centre Comercial Vilanova sinó que han suposat un atractiu important per als visitants, tal i com ha subratllat Lídia Martínez des de l’Associació del Comerç i la Indústria de Vilanova del Camí Un altre dels reclams destacats han estat els sortejos organitzats per l’ACI amb el suport de Promoció Econòmica. I ja tenen guanyadors i guanyadores: Pepita Pareta, veïna de Vilanova del Camí ha estat l’afortunada amb el sorteig de l’IPAD 3; Cristobal Simon, també vilanoví, ha guanyat el sorteig Masia Bach, butlleta repartida per l’escola Artístic, i Sara Zafra, una altra vilanovina, ha estat afortunada amb una escapada romàntica a l’Hotel Torremirona, amb una butlleta repartida per l’establiment Tòtem. Es torni a fer o no l’any vinent la fira del comerç a Vilanova del Camí, un aspecte que tant des de l’ACI com des de Promoció Econòmica no es tanquen a valorar, sí tenen molt clar que cal continuar apostant per la presència a la fira de la capital anoienca.