Neix Cuinara, la nova marca comercial de menjar saludable produït per Àuria grup

265

cuinara-grup-auria-veuanoia-igualadaDes d’aquest proper dijous 10 de novembre ja es podrà trobar als supermercats Supermas (Igualada i Vilanova del Camí) la nova marca comercial Cuinara, que neix a l’empara d’Àuria grup.

 
Cuinara és una marca de menjar saludable sense additius que presenta una gamma de productes linials i refrigerats que contenen les proporcions necessàries d’ingredients – nets, pelats i trossejats – per cuinar cremes de verdures per a dues o tres racions. El llançament de productes conté una gamma de tres propostes culinàries: crema de verdures, crema de pastanaga i crema de carbassa. Una gamma que té l’objectiu d’anar incorporant noves receptes, coincidint, també, amb els productes de temporada.

 
‘Un, dos, tres: una crema de pagès’ és el lema promocional d’aquest producte saludable que es ven en un envasat sense conservants, amb l’objectiu que el consumidor només l’hagi de bullir, triturar i servir. D’aquesta manera, es posa a l’abast de tothom un producte bo i sa, amb les proporcions justes perquè cuinar verdura pugui fer-se en un tres i no –res, sense haver-se de preocupar per les mides o la compra a l’engròs de tots els ingredients.

 
Cuinara i Supermas
Amb Cuinara, Àuria grup intensifica el seu compromís de generar creixement econòmic en el marc de l’economia social, ja que tot el producte es genera a les instal·lacions d’Àuria cooperativa, el centre especial de treball d’Àuria grup. La divisió de gastronomia és, juntament amb la de cosmètica i perfumeria, una de les àrees que més futur econòmic preveu Àuria grup, per això ha apostat fort per aquesta nova línia pròpia.

 
Inicialment, la campanya de llançament es fa en estreta col·laboració amb la cadena de supermercats Supermas, amb la vocació de fer arribar al consumidor final una manera fàcil, còmoda i saludable de cuinar cremes de verdures sense complicacions.

 
Amb aquesta col·laboració, aquesta petita empresa familiar de la comarca de l’Anoia creada el 1980 referma l’aposta que ha fet des dels seus orígens pels productes de proximitat, de qualitat i saludables, i en aquest cas també amb un important valor social.