Fitex va organitzar una trobada estratègica de la indústria de la moda a Catalunya

1
Foto Familia Asistentes.JPG

Els dies 27 i 28 de setembre van tenir lloc les jornades de reflexió estratègica de la indústria de la moda catalana. Les jornades es realitzaren a la Comarca d’Osona i han gaudit de la participació de més de 40 empresaris i professionals del sector de la moda. Les jornades han estat organitzades pel Centre d’Innovació FITEX, que pertany a la xarxa TECNIO de la Generalitat de Catalunya, el Clúster Tèxtil i Moda de Catalunya i l’Agència per a la competitivitat de l’empresa catalana del Departament d’Empresa i Ocupació (ACC1Ó). Importants marques Entre les marques participants podem destacar les catalanes Sita Murt, Punto Blanco, Còndor, G.P. Torras, Massana, Escorpion, Guasch, Textil Eltex, Manufacturas Andreu, Axis, Peiró Tèxtil, Inform i altres marques com la SkunFunk, del País Basc. També van participar-hi membres d´ACC1Ó i del Consorci de Comerç, Artesania i Moda e la Generalitat de Catalunya. En relació als ponents de la jornada podem destacar al professor Josep Maria Galí, de l’Escola de negocis ESADE, l’emprenedor Marc Vidal creador de la plataforma de moda Tueddy, el vice president de Desigual Àsia, Jordi Balsells, l’expert en Innovació Joan Vinyets de l’empresa A pice off pie, l’experta en el mercat de Brasil Carol Teixeira, experts en noves tecnologies com Xavier Oriols d’Aitech, Albert Riba de Kinetical Business, l’empresa Beco que enfoca les seves activitats a la sostenibilitat en el sector tèxtil i moda i Enrico Sangiacomo de l’empresa Onnair experts en Social Video Shopping.