Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

22 d'octubre de 2020

L’Estival de Jazz encara la recta final d’una edició excepcional

Un article de
1 minuts

L’Estival de Jazz encara la recta final de la seva vuitena edició de tardor. Va començar el divendres 9 d’octubre amb un teatre de l’Aurora ple i expectant per descobrir el Carta Blanca d’Àlex Cassanyes i el nonet de músics que va triar per l’ocasió. Dissabte passat es va poder gaudir, també amb les entrades esgotades, d’un concert del meravellós saxofonista Bill McHenry, a l’Espai l’Adoberia.

Aquest divendres 23 d’octubre al Teatre de l’Ateneu a les 21h, pujarà a l’escenari la cantant Carme Canela i el trio Doin’ The Thing (Jose Carra al piano, Jose López al contrabaix i Guillem Arnedo a la bateria). Una gran oportunitat per submergir-se en la tradició dels estàndards jazzístics grans compositors com A.J.Lerner, Porter, Strayhorn, Rodgers o Carmichael.

L’Estival de Jazz s’acabarà l’endemà, dissabte 24 a les 20h a La Bastida, amb un trio 100% igualadí: Gèls + Jaume Llombart. El duet paterno-filial Gèls portarà els seus paisatges sonors a La Bastida i comptarà amb una col·laboració de luxe que evocarà les màgiques vetllades del Hot Blues, el guitarrista Jaume Llombart.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×