L’Ajuntament d’Igualada, promou, del 6 al 11 de novembre, una nova edició de la campanya Igualada Slow Shopping, una activitat de dinamització comercial amb l’objectiu de donar a conèixer el potent teixit comercial que té la ciutat, la qualitat i els valors que té el comerç de proximitat i atraure nous compradors.
La campanya consisteix en l’oferta i promocions especials que fan els comerços i restaurants coincidint amb la celebració del Festival Rec.0, esdevenint així, una activitat més de promoció de la ciutat i del seu comerç. Per fer-ho, prèviament, s’ha fet una crida als comerciants i restauradors que a més de les tradicionals promocions fessin ús de la imaginació i s’ofereixi ofertes atractives i originals per atraure nous clients i fidelitzar els existents.
Una seixantena d’establiments comercials i de restauració prendran part enguany de l’Igualada Slow Shopping realitzant promocions especials que es podran consultar al web comerçigualada.cat/igualada-slow-shopping. Entre les diferents ofertes i promocions podem trobar els tradicionals descomptes però també rebaixes en noves col·leccions, esmorzars especials o fins i tot ofertes de tallers mecànics. Tots els establiments participants estaran identificats amb un vinil distintiu davant els seus locals.
Per a comunicar-ho s’han editat 10.000 mapes de la ciutat amb els diferents establiments i les diferents propostes que ofereixen que seran distribuïts en diferents punts de la ciutat i al Rec Stores. També es farà publicitat a diferents canals com premsa i xarxes socials.
Amb l’objectiu també de promocionar la ciutat i el seu comerç entre els visitants del Rec.0, l’associació Igualada Comerç duu a terme, de l’8 al 11 de novembre, el Made.igd al Pavelló de la Divina Pastora, de 10:00 a 22:00.
El regidor de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, Jordi Marcè, ha animat a tothom “a participar i gaudir d’un centre comercial urbà que s’ha preparat per oferir proximitat i qualitat en tots els seus productes”.