Arriba el quart i últim concert del Cicle Cuir a Igualada. Serà el torn de la sueca Barbara Togander (giradiscs i veu) i l veneçolana Leonor Falcón (viola), el dimecres 9 de d’abril a les 20.30 (portes a les 20h).
Amb una connexió entre elles que flueix de manera gairebé orgànica, Leonor Falcón i Barbara Togander teixeixen un univers sonor de sorprenents matisos. Delicades, aspres, melòdiques, fragmentades, distòpiques, però mai previsibles i amb una gran capacitat imaginativa, Falcón i Togander construeixen una entitat sònica bicèfala on, per moments, els seus instruments es fonen en una inquietant simbiosi.
Aquesta mena d’intimitat comunicativa entre les dues artistes és el que fa que el seu espectacle sigui tan captivador. Una experiència sensorial que manté a l’espectador en un constant estat d’atenció. Una proposta que no només és una mostra de talent, sinó també una reflexió profunda sobre la interconnexió entre els éssers humans i els sons que generem, un tancament de cicle que deixarà una empremta inesborrable.
Amb l’últim concert de la temporada, el Cicle Cuir de Músiques Inclassificables arriba al seu final. Aquesta edició ha estat un viatge sonor únic, explorant els límits entre gèneres i estils, amb propostes arriscades i emocionants que han desafiat les convencions musicals. Quatre concerts que han deixat una empremta inoblidable per als amants de la música en directe i experimental que s’han atrevit a baixar fins l’Adoberia.
Gràcies a tots els artistes que han portat la seva creativitat i passió, i a tots els espectadors que han fet possible aquest cicle. Amb la promesa de seguir explorant noves sonoritats i nous horitzons, el Cicle Cuir, juntament amb el cIMIc, ja estan en el procés de seleccionar les propostes que rodaran per Catalunya el pròxim 2026. Fins l’any que ve!