28 d'abril de 2019

Més empreses de l’Anoia al proper REC.0

Rec.0 segueix creixent i ho fa també de la mà d’empreses de la zona. En aquesta ocasió, les marques Munich i Duuo, amb la seu a la comarca de l’Anoia, s’incorporen al festival i se sumen a les igualadines i anoienques Punto Blanco, Buff, Bcn Beach, Sita Murt, Ingrid Munt, David Valls, Boxley, Buff, BCN Beach, Micu Micu, Messcalino, Espardenyes Traveta, Piñactus i Tresxics. Són moltes també, les marques que compten amb socis locals per a gestionar el pop-up stores, com Pepe Jeans, Superdry, Javier Simorra, Only, Only and Sons o Jack and Jones, Petitoh, o Message in a Bottle, i les marques del pop up day, com Transcendental o Fyord.

Rec.019 arriba amb més marques i més pop-up stores que mai. Un total de 65 antigues adoberies es transformaran en espai efímers per acollir més d’un centenar de marques de moda. Entre les firmes que s’incorporen al circuit del Rec.0 s’hi troben, a més de les locals, Converse, Barça, Castell, Teoh&Lea, Sueños Negros, Designers Society, Ash, Cherry Beach, Gemma, Aeronautica Militare o O’Neill, a més de noves marques infantils que completaran l’oferta del RecKids com Bobochoses, Nobodinoz, Elise et Sardine o Petitoh.
No hi faltaran, tampoc, aquelles marques més veteranes al Rec.0, com Levi’s, Adidas, Textura, Reebok, Indi&Cold, Castañer, Camper, Kickers, Mango, Sita Murt o Pepe Jeans.

El disseny més contemporani també serà al Rec, amb marques com Miriam Ponsa, Txell Miras o Ika, a les que s’hi suma el disseny nòrdic de Sessun, Samsoe Samsoe o la selecció que el multimarca de Barcelona Sune – Sueños Negros, fa pel Rec aquesta edició, amb Bellerose, American Vintage o Maison Scotch & Soda.

L’espai Pop Up Day Estrella Damm, ideat com un petit market on cada dia hi ha una oferta diferent, es consolida com un espai que serveix de trampolí per a la moda catalana i els joves dissenyadors del país. En aquesta ocasió, hi passaran vint-i-vuit creadors i marques com Nudo Clothing, Name Bcn, Batech, Punto Tres, Bubel, Heidi Soto, Marsupial, Micuxú, Feners, Cuirum o Lalita.

48 hores al Rec, un objectiu
Viure el Rec.0 sense presses, disposant de dos dies, és l’objectiu del sorteig “48h al Rec”, una iniciativa impulsada pel Rec.0 amb la col·laboració d’Airbnb que convida als participants a passar dos dies a Igualada.

Tenint en compte que el 80% dels visitants del Rec.0 són de fora de la comarca de l’Anoia, el concurs “48h al Rec” vol fer els primers passos d’una campanya per incentivar als visitants a conèixer l’Anoia durant els dies del festival.

El dèficit de places hoteleres de la ciutat d’Igualada és un dels esculls que caldrà superar per tal que la campanya “48h al Rec” sigui fructífera de cara a les properes edicions, és per aquest motiu que Recstores endega els primers passos amb la col·laboració d’Airbnb, la plataforma d’allotjaments que en els darrers mesos ha desembarcat a Igualada amb el projecte Healthy Destinations Lab.

L’actriu anoienca Xènia Tostado promocionarà AirBnB al Rec.0
L’actriu anoienca Xènia Tostado deixa temporalment el plató per convertir-se en amfitriona a través de la plataforma Airbnb en la seva Igualada natal. Amb motiu de la celebració de la vintena edició de Rec.0 Experimental Stores, Xènia Tostado serà l’amfitriona d’una experiència amb fins solidaris perfecta per als amants del shopping.

A més d’aquesta experiència única, els visitants que vagin al Rec.019 podran reservar experiències liderades per una personal shopper local a través d’Airbnb per descobrir totes les tendències i treure el màxim partit a les seves compres al festival.

Aquesta constitueix la primera col·laboració de la plataforma i Rec Experimental Stores a Igualada, que es desenvolupa en el marc del New Healthy Destinations Lab, una iniciativa conjunta de Airbnb i l’Ajuntament d’Igualada.

Els clients que se sumin a l’experiència al festival gaudiran d’un matí de shopping al costat de Xènia Tostado i una assessora d’imatge i personal shopper experta en moda, els qui els guiaran per un recorregut exclusiu amb accés prioritari als pop-up stores de algunes de les marques nacionals i internacionals més punteres del moment, a més d’algunes de les joves promeses del disseny català.

L’import recaptat per aquesta experiència solidària serà destinat íntegrament a Fundació Privada Àuria.
“Estic il·lusionada amb l’oportunitat de ser amfitriona en Airbnb durant un dia i fer-ho per una bona causa. Estic desitjant compartir aquesta experiència única al Rec.0, un dels esdeveniments més sorprenents de la meva ciutat, Igualada, i donar-la a conèixer com a destí sostenible que no pot perdre cap apassionat de la moda”, afirma Xènia Tostado.

Comparteix l'article:

Comenta aquest article:

Et recomanem