La comunicació, una inversió
L

6 d'abril de 2016

MARINA LLANSANA opinió - La Veu de l'Anoia - VeuAnoia.catSi no comuniques no existeixes, i en el món empresarial aquesta premissa es compleix amb contundència. Són moltes les empreses de l’Anoia que fan una feina magnífica: que innoven, que exporten, que creen productes excellents, però el país no ho sap perquè aquestes empreses no incorporen la comunicació com una tasca imprescindible del seu dia a dia. Per contra, aquelles grans marques anoienques que comuniquen bé aconsegueixen un retorn no només per a elles sinó per al territori, ja que ens projecten com una comarca que acull talent i genera negoci, i no només com una comarca líder en aturats tal i com ens recorden recurrentment les seccions d’economia dels diaris.

Per sort directius i emprenedors cada vegada prenen més consciència que explicar-se al món és imprescindible, i entenen la comunicació com una inversió i no com una despesa. Quan parlem de “comunicació” no ens referim a “publicitat”, a l’anunci que es paga, sinó a ser capaços de generar notícies d’interès general que els mitjans difonguin en els seus espais informatius perquè consideren rellevants; això és el que veritablement dóna prestigi a un servei, a un producte o a una indústria. I d’aquí ve la proposta que ha fet la seu de la Catalunya Central del Col·legi de Periodistes de Catalunya a la Unió Empresarial de l’Anoia, dues entitats que han decidit cooperar per difondre la importància d’una bona estratègia de comunicació. El primer resultat d’aquesta col·laboració serà el premi UEA a la millor estratègia de comunicació empresarial que s’atorgarà anualment al sopar de l’empresari. I és que les empreses que fan bé la seva comunicació mereixen un reconeixement, perquè a més de fer bé la seva feina contribueixen a millorar el posicionament de la marca de tot el territori.

MARINA LLANSANA, Lidera Comunicació

Comparteix l'article:

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta