21.1 C
Igualada
Divendres, juliol 30, 2021

Èxit del “Comprant a casa, hi guanyem tots!” de Sant Martí Sesgueioles

L’Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles, amb el suport de Diputació de Barcelona, va promoure la campanya “Comprant a casa, hi guanyem tots!”, de l’1 d’agost a l’1 de desembre de 2020. La iniciativa tenia com a objectiu repartir 26.000€ en format talonari i targetes moneder entre la població, per tal de donar suport al comerç i a les empreses de serveis del municipi, i impulsar així el teixit econòmic davant la crisi de la pandèmia de la Covid-19.

En total es van repartir 127 targetes moneder per unitat familiar, amb un valor de 50€ per persona; i 320 talonaris per habitant, amb sis vals de 4€ de descompte per a compres superiors de 20€. Quasi el 70% de les targetes moneder han estat utilitzades entre les diferents empreses de serveis del municipi i, pel que fa als vals de descompte a les botigues de Sant Martí Sesgueioles, la població n’ha consumit més del 55% .

La campanya va destinar els diners pressupostats i no gastats durant el 2020, en motiu de la pandèmia de la Covid-19, a les persones empadronades a Sant Martí Sesgueioles que es trobaven al corrent del pagament d’impostos i taxes municipals.

Més enllà d’ajudar al teixit econòmic de Sant Martí Sesgueioles, l’objectiu de la campanya també ha estat promoure la compra local de la població.

Iniciatives per a ajudar la població davant la pandèmia de la Covid-19
“Comprant a casa, hi guanyem tots!” és una de les diferents actuacions que l’Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles ha impulsat per a ajudar a la població davant la pandèmia de la Covid-19.

Per tal de donar suport al sector de la restauració del municipi, recentment també s’ha destinat el pressupost de la festa major d’hivern, no celebrada, a la campanya “El restaurant, a casa!”. La iniciativa ha repartit vals de 12€ a tota la població, per a bescanviar als restaurants de Sant Martí Sesgueioles, a través de menjar per emportar.

A més, el pròxim 14 de desembre comença una nova iniciativa de dinamització comercial, per tal de donar suport a la campanya nadalenca, a través de rasca-rasca amb premis i sorpreses.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

Pere Aragonès aposta pel repoblament rural en la seva visita a Bellprat

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha visitat Bellprat aquest dijous. Allí ha agraït la feina dels diferents cossos d’emergències que van lluitar...

ERC proposa bonificacions de l’IBI per qui instal·li plaques fotovoltaiques

Esquerra Republicana d’Igualada va presentar, en el darrer ple municipal, una proposta per tal que el govern de la ciutat bonifiqui l’IBI a aquells...

La Pobla ja té els dos projectes guanyadors dels pressupostos participatius

Els poblatans i poblatanes han tingut la possibilitat per segon any de decidir el destí d’una part de la despesa municipal prevista per a...

S’atura el projecte del Mobility Lab per dificultats econòmiques

El Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial (PECT) Mobility Lab Anoia no es podrà realitzar en la convocatòria d’aquest any de la Generalitat de Catalunya...

L’Ajuntament vol ampliar el Milà i Fontanals després que 300 alumnes es quedessin al carrer

L’Ajuntament d’Igualada, de forma conjunta amb la direcció de l’institut Milà i Fontanals i la Unió Empresarial de l’Anoia, han acordat demanar al Departament...
Compartir