English day, exàmens Cambridge i exploració a les Escolàpies Igualada­
E

29 de maig de 2018

Les Escolàpies participen a l’English Day

Dins l’àmbit de l’aprenentatge de llengües estrangeres, el dimarts 15 de maig l’escola va participar un any més a l’English Day, un dia ple d’activitats relacionades amb la llengua i cultura anglesa.

Després d’unes setmanes de preparació de les activitats, les diferents classes van presentar el que havien estat treballant per l’English Day. A primera hora del matí, els alumnes d’Infantil 5 van realitzar un ball amb una coreografia molt divertida de la cançó “I just can’t wait to be the king” del musical del Rei Lleó, disfressats amb màscares.

L’alumnat de 3r i 4t van cantar les cançons que havien estat treballant, “I just can’t wait to be the king” i “Hakuna Matata”, també del musical del Rei Lleó. Finalment van realitzar una gimcana amb preguntes i codis QR al porxo, ambientat amb un mural de pòsters de diferents musicals.

Els alumnes de 5è i 6è de les Escolàpies surten satisfets dels exàmens Cambridge

El passat dissabte 12 de maig els alumnes de cinquè i sisè de primària van realitzar els exàmens de Cambridge, dels nivells Starters i Movers, respectivament. Van fer una primera prova de comprensió oral i seguidament una de comprensió lectora i expressió escrita. Les proves van acabar amb una conversa individual amb un dels examinadors de Cambridge.

Tots els alumnes van valorar l’experiència com a positiva i en van sortir molts satisfets. Ara toca esperar amb il·lusió els resultats que arribaran cap a finals de curs.

La classe dels Estels de la llar d’infants de les Escolàpies experimenta amb les ampolles sensorials

Els més petits de la llar d’infants de les Escolàpies (els Estels) han estat jugant amb les anomenades ampolles sensorials, unes ampolles plenes de diferents materials que serveixen per estimular tota la part sensorial dels infants: tacte, vista i oïda. També els motiva a desplaçar-se i a despertar-los la curiositat.

 

Les ampolles s’omplen amb materials reciclats com ara botons, aigua de colors, confeti, picarols, pedres, paper de seda, pasta, boles… de manera que els infants puguin explorar-les i manipular el que contenen. Les educadores van col·locar les ampolles repartides per l’aula i els nens i nenes es podien desplaçar lliurament per observar i manipular les ampolles, escoltant el soroll que feien al moure’s o rodolant per terra.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Et semblaria bé fer el debat electoral a la Catalunya Nord?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta