14.7 C
Igualada
Dimecres, febrer 24, 2021

Àuria, un nom per explicar-ho tot

laura pinyol - La Veu de l'Anoia - VeuAnoia.catÀuria Grup, l’entitat que aglutina la Fundació Privada Àuria, el centre especial de treball Taller Àuria Coope· rativa, marques pròpies com Àuria Cosmètics i cooperatives de segon grau, com Gustauria o Àuria Empresa d’Inserció, estem d’enhorabona. Som a punt de llançar una nova imatge de marca que projecti el lideratge de la nostra entitat com a empresa social capdavantera al conjunt de la comarca i a la Catalunya central.

Després d’anys emprant les sigles per identificar les nostres empreses, fa uns mesos vam començar un procés per fonamentar la nostra identitat en Àuria, un nom bonic que significa, ni més ni menys, que una cosa és bona, preciosa. La nostra missió és àuria perquè tenim la vocació de transformar l’entorn social, fer participar de la ciutadania col·lectius de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social, treballar per la igualtat d’oportunitats.

Ho fem amb la voluntat de teixir complicitats, compromisos, projectes. És un repte am· biciós i ens valem de la força motora i tenaç dels centenars de persones que fem Àuria. Per això, aquesta identificació amb la nova marca s’ha bastit des de la convicció que cada persona és un vot, una mirada diferent. En aquests últims mesos, hem viscut un procés de participació i recollida de propostes sobre com havia de ser el color del nostre nou logo. Després, les vam posar a votació: set colors, que mostraven una paleta de blaus, malves, verds i vermell.

Al final, després d’un procés obert de votacions, n’ha sortit escollit el vermell. Un vermell vivaç, enèrgic i decidit per emprendre una nova etapa amb aquest nom, Àuria, que ho explica tot.

Les empreses, les marques, es construeixen sobre valors que projecten identitats fortes, sòlides, que, alhora, han de ser flexibles i modulables als nous temps. Una identitat que explica qui ets, com ets, com conceps el món. No podia ser d’al· tra manera: a Àuria sabem multiplicar les singularitats en altes capacitats. Per això, propulsem aquest canvi radical des d’una implicació col·lectiva. La nostra empresa rau en aquest compro· mís ferm: persones obstinades en construir un futur millor.

LAURA PINYOL, cap de comunicació ÀuriaGrup

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

Igualada amplia el servei de WiFi públic a l’Escorxador i el Parc Central

L’Ajuntament d’Igualada ha finalitzat la implantació de servei de WiFi públic en dos nous espais de la ciutat: el Parc Central i el recinte...

Les famílies nombroses i monoparentals de Vallbona ja poden sol·licitar la reducció de l’IBI

L’Ajuntament de Vallbona d’Anoia ha informat per carta les famílies nombroses i monoparentals del municipi de l’inici del termini per sol·licitar les reduccions de...

Detingut per cultivar marihuana en un hostal en desús d’Argençola

Els Mossos d’Esquadra de la comissaria d’Igualada han detingut aquest matí un home de 63 anys, de nacionalitat espanyola i amb domicili a Argençola,...

Reobre la “Consulta Jove” per assessorar i acompanyar emocionalment

Davant la situació d'excepcionalitat provocada per l'emergència sanitària de la Covid-19 i havent constatat la necessitat de suport emocional de la gent jove de...

Vilanova assenyala els actes incívics amb els residus dels veïns

Fa unes setmanes, l’Ajuntament de Vilanova del Camí va posar en marxa la campanya “Siguem més cívics” per animar la ciutadania a ser responsable...
Compartir