Àuria, un nom per explicar-ho tot
À

27 d'abril de 2016

laura pinyol - La Veu de l'Anoia - VeuAnoia.catÀuria Grup, l’entitat que aglutina la Fundació Privada Àuria, el centre especial de treball Taller Àuria Coope· rativa, marques pròpies com Àuria Cosmètics i cooperatives de segon grau, com Gustauria o Àuria Empresa d’Inserció, estem d’enhorabona. Som a punt de llançar una nova imatge de marca que projecti el lideratge de la nostra entitat com a empresa social capdavantera al conjunt de la comarca i a la Catalunya central.

Després d’anys emprant les sigles per identificar les nostres empreses, fa uns mesos vam començar un procés per fonamentar la nostra identitat en Àuria, un nom bonic que significa, ni més ni menys, que una cosa és bona, preciosa. La nostra missió és àuria perquè tenim la vocació de transformar l’entorn social, fer participar de la ciutadania col·lectius de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social, treballar per la igualtat d’oportunitats.

Ho fem amb la voluntat de teixir complicitats, compromisos, projectes. És un repte am· biciós i ens valem de la força motora i tenaç dels centenars de persones que fem Àuria. Per això, aquesta identificació amb la nova marca s’ha bastit des de la convicció que cada persona és un vot, una mirada diferent. En aquests últims mesos, hem viscut un procés de participació i recollida de propostes sobre com havia de ser el color del nostre nou logo. Després, les vam posar a votació: set colors, que mostraven una paleta de blaus, malves, verds i vermell.

Al final, després d’un procés obert de votacions, n’ha sortit escollit el vermell. Un vermell vivaç, enèrgic i decidit per emprendre una nova etapa amb aquest nom, Àuria, que ho explica tot.

Les empreses, les marques, es construeixen sobre valors que projecten identitats fortes, sòlides, que, alhora, han de ser flexibles i modulables als nous temps. Una identitat que explica qui ets, com ets, com conceps el món. No podia ser d’al· tra manera: a Àuria sabem multiplicar les singularitats en altes capacitats. Per això, propulsem aquest canvi radical des d’una implicació col·lectiva. La nostra empresa rau en aquest compro· mís ferm: persones obstinades en construir un futur millor.

LAURA PINYOL, cap de comunicació ÀuriaGrup

Compartir

L'Enquesta

T'atenen en català en els comerços on vas habitualment?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta