Així funcionen els diferents serveis del Consell Comarcal durant el període de confinament
A

17 de març de 2020
  • El Consell Comarcal de l’Anoia ha informat aquest dimarts a la tarda del funcionament d’alguns dels seus serveis d’atenció a la ciutadania mentre durin les mesures de confinament per a la contenció del coronavirus COVID-19.
  • El servei d’atenció al públic es presta telefònicament al telèfon 93 805 15 85 en horari de 8 a 14h i telemàticament les 24 hores del dia.
  • El servei de transport escolar i adaptat ha quedat suspès fins a nou avís.
  • Les famílies beneficiàries de beques menjador reben targetes moneder per assegurar que els alumnes tinguin garantits els àpats durant el període de confinament.
  • L’equip de treballadores i educadores socials garanteix l’atenció presencial dels casos urgents o sense suport familiar i també fan seguiment periòdic a distància d’aquells casos no urgents o amb suport familiar.
  • Es garanteix el servei de recollida d’escombraries porta a porta
  • Les àrees de Promoció Econòmica i Comarcal, Joventut, Serveis Territorials i Habitatge i també Medi Ambient han suspès totes les activitats i visites programades fins a nou avís. S’ofereix, però, atenció telefònica i digital.

El Consell Comarcal agraeix la col·laboració de la ciutadania en l’actual situació.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?