Un article de
Veuanoia

Airbnb situa Igualada com “una ciutat amb gran prestigi vinícola”
A

25 de desembre de 2018

La multinacional Airbnb, pocs dies després de presentar el seu “laboratori” a Igualada, ha sorprès aquesta setmana amb una nota de premsa de la seva delegació a Barcelona citant a la nostra ciutat com “una de les destinacions tendència de 2019”.

En la nota, que pretén donar idees a possibles planificacions de viatges pel 2019, explica que “després d’analitzar dades de recerques, reserves i allotjaments guardats en llistes pels usuaris de la plataforma, Airbnb revela que l’any que els viatgers optaran cada vegada més per regions, ciutats i pobles menys explorats”.

Així, diu Airbnb “des d’una illa a l’est de la Xina en la qual no poden circular vehicles, a la commemoració del 50 aniversari de Woodstock, Airbnb ha descobert que la majoria de destinacions que seran tendència són llocs en els quals l’augment del turisme sostenible i autèntic beneficiarà igualment a residents i viatgers: donarà visibilitat a ubicacions emergents com Acra (Ghana); promourà la sostenibilitat mediambiental en llocs com Calàbria (Itàlia), i contribuirà a la reconstrucció de comunitats afectades per desastres naturals. És el cas de la primera destinació tendència de la llista: Kaikoura, a Nova Zelanda.

Igualada, amb tradició “vinícola de gran prestigi”
D’Igualada diu concretament que “aquesta ciutat a 50 quilòmetres de Barcelona té una tradició vinícola de gran prestigi i una llarga experiència en l’organització d’esdeveniments internacionals, com la concentració de comerços pop-up REC o un espectacular Festival Europeu de Globus.

Per tal de potenciar la ciutat “com a destinació de turisme sostenible”, i en el marc de l’Oficina de Turisme sostenible d’Airbnb, la plataforma “col·laborarà amb Igualada per crear una iniciativa única anomenada New Healthy Destinations Lab (Laboratori de Nous Destinacions Sostenibles). En el context d’aquest programa, Airbnb i l’Ajuntament d’Igualada duran a terme diversos tallers temàtics i activitats de co-creació al llarg de 2019, en què els negocis locals i els ciutadans d’Igualada tindran l’oportunitat de millorar la seva hospitalitat i crear noves experiències, donant-se a conèixer davant viatgers de tot el món”.
Brindem per la bona nova amb un vi igualadí de gran prestigi!

Compartir

Deixa un comentari

L'Enquesta

T'atenen en català en els comerços on vas habitualment?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta