7.8 C
Igualada
Diumenge, març 7, 2021

Una formació de tres dies i gratuïta proposa convertir els comerços en les botigues del futur

ignova.jpg

Com ha de canviar la teva botiga? La botiga del Futur és el títol de la formació gratuïta que es durà a terme els propers dies 5, 6 i 12 de maig a Ig-Nova Empresa, organitzada pel departament de promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, TIC Anoia i l’Escola Superior de Comerç i Distribució. TICAnoia, és una associació dedicada a l’impuls del sector TIC a la comarca de l’Anoia, formada per empreses, entitats i professionals interessats en difondre, formar i millorar el món de les noves tecnologies de la comunicació.

L’objectiu de la formació és compartir amb professionals del sector accions i bones pràctiques relacionades amb la monitorització i seguiment del client i es mostrarà com les dades obtingudes a partir d’aquí permeten optimitzar la relació entre el comercial i el comprador, tant a nivell de comunicació com d’estratègia. També es parlarà de com els comerciants poden col·laborar entre ells i es farà un repàs de les TIC aplicades al comerç i quines possibilitats ofereix la comarca de l’Anoia en aquest sentit.

La formació vol donar eines als botiguers davant d’un escenari comercial que està canviant i on els paradigmes que abans funcionaven, avui ja no donen els resultats desitjats. El curs es durà a terme en tres sessions. Els dies 5 i 6 de Maig es parlarà de com ha canviat el client, com estan evolucionant les botigues, què és vendre avui i de la unitat del comerç local com a estratègia de supervivència. Aquestes dues primeres sessions aniran a càrrec del consultor estratègic Fran Artiaga, consultor estratègic en retail especialista en les àrees comercial, humana i econòmica. Ha ocupat càrrecs directius a empreses com Decathlon, Tribune i Grup ID, a més d’exercir com a formador per a ESCODI i per diverses Cambres de Comerç a nivell nacional, organismes públics i privats i empreses de gran renom com Nike i Swarovski.

El dia 12 de maig, en una sessió organitzada per TIC Anoia, es parlarà d’estratègia digital per al comerç local i de les les TIC al servei del comerç, amb Jaume Balcells de Practics; també de la promoció de l’e-Commerce i la importància del Community Manager, amb Oriol Solà de Lidera Comunicació; d’un cas d’èxit en l’aplicació de l’estratègia digital al petit comerç com és la Joieria Anhel; de la publicitat en mitjans digitals, amb Pia Prat de Guia Anoia; i de la ublicació d’ofertes i vendes per altres canals digitals, amb Jordi Magaña i Míriam Salazar d’Igualada Showroom.

El curs es durà a terme els dies 5 ,6 i 12 de maig de 15:30 a 16:45h a Ig-Nova Empresa (Av. Mestre Muntaner, 86). Les inscripcions es poden fer a guerrerom@aj-igualada.net fins el 29 d’abril inclòs o a Ig-Nova Empresa.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

S’elabora l’informe comarcal dels objectius de desenvolupament sostenible

El Consell Comarcal de l’Anoia, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, ha elaborat un informe de diagnosi sobre l’aplicació a l’ens comarcal...

Igualada Comerç ja prepara la Botiga al Carrer per aquest mes

Igualada Comerç està treballant des de fa setmanes en una nova edició de la Botiga al carrer per aquest mes de març. Aquesta és...

8-M: Dia Internacional de les Dones

El 8 de març és el Dia Internacional de les Dones, però en coneixem l’origen? Fa anys el 8 de març era més conegut com...

Nova caldera de biomassa forestal al poliesportiu Mont Aqua de Montbui

El poliesportiu Mont Aqua de Santa Margarida de Montbui i el Pavelló esportiu, l’escola bressol El Xic Martinenc i l’escola Jaume Balmes de Sant...

Juan Manuel Castro Prieto: un gran de la fotografia, a l’Estat espanyol, al FineArt 2021

En el marc del FineArt 2021, un amplíssim espai d’exposició, del Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia, acull i fa un...
Compartir