21.8 C
Igualada
Dissabte, setembre 26, 2020

Tous arrenca una campanya de suport al comerç local, de foment a la solidaritat i d’ajut social

Les regidories de Promoció Econòmica i d’Afers Socials de l’Ajuntament de Tous arrenquen aquesta setmana una campanya de suport als comerços i restaurants que consisteix en entregar a les famílies del municipi un talonari de vals de descompte per gastar als establiments del poble adherits a la campanya.

A partir d’aquest dissabte, les famílies de Tous disposaran de vals de 2€ per bescanviar en les compres que facin al poble, però també poden optar per renunciar al descompte i introduir el val dins una urna solidària que hi haurà als establiments. Els diners que es recullin a l’urna es destinaran a les persones vulnerables del municipi un cop hagi finalitzat la campanya; els serveis socials de l’Ajuntament faran arribar els diners en forma de targeta moneder per gastar únicament als comerços de la població per aquelles famílies que requereixin una atenció prioritària.

L’objectiu de la campanya, que porta per nom “Proximitat, Solidaritat, FemTous”, és triple: d’una banda incentivar el consum local de la població i contribuir al dinamisme econòmic del municipi, de l’altra fomentar la solidaritat entre veïns i, finalment, donar un cop de mà a les famílies que més ho necessiten del poble. La campanya té un cost total de 16.000 euros, que cobreix l’Ajuntament gràcies a la partida de 36 mil euros per destinar a pal·liar els efectes de la Covid-19 que es va aprovar al darrer Ple municipal i també compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.

El regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Tous, Pau Mir, afirma que “ens vam marcar el repte d’optimitzar al màxim els recursos i cobrir tres vessants en una sola campanya; el suport al comerç local que mereix i necessita la nostra fidelitat com a veïns i veïnes, la solidaritat del veïnat de Tous, que ja s’ha demostrat al llarg dels darrers mesos i ara en té una nova oportunitat i, finalment, la contribució com a comunitat a fer menys feixuc l’inici de l’any vinent a les famílies que més ho necessiten, per això parlem d’una campanya pensada amb el cor”.

La campanya tindrà una durada de quatre mesos, del 15 d’agost al 15 de desembre de 2020. Els comerços adherits són Bar Don Paco, Farmàcia J Domènech, Cal Codina, Estètica Laura, Perruqueria Raquel, Cal Ton, Vi’vint forn /espai gastronòmic, Pastisseria La Plaça, Garden Jardineria Morera, La Casa del Teatre Nu, Cinema de Tous, Perruqueria Carme, Restaurant Cal Vicenç, Restaurant l’Eucaria i Restaurant Cal Maginet. L’Ajuntament distribuirà als veïns 450 talonaris amb vals de 2 euros de descompte per a cada un d’aquests quinze establiments.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

67 anys de Fira (part 2)

67 anys de Fira (part 1) Els anys 80 hi va haver un canvi en la Junta directiva de l’entitat que no va saber afrontar...

S’escullen les propostes finalistes del pressupost participatiu de Piera

El passat divendres 18 de setembre es va celebrar a Piera el taller TOP10!, una jornada participativa oberta a tota la ciutadania on s’havia...

La nova plaça del Pi de Santa Margarida de Montbui ja està a punt

Quan només falta la plantada de tres aurons blancs que presidiran el renovat espai de la Plaça del Pi, les obres de remodelació i...

Totes les fires que se celebren a Igualada

Fira d’Igualada és una entitat sense afany de lucre. Neix l’any 1951 amb la finalitat de fomentar fires, mercats, festes i potenciar el comerç...

“En cap cas es vol construir un macropolígon a la Conca”

Entrevista a Raquel Serra, gerent de la Mancomunitat de la Conca d`Òdena Una de les persones que millor coneixen el contingut del Pla Director Urbanístic...
Compartir