Comença un nou any i el CEO de TLG Commerce, Màrius Rossell, va reunir part de l’equip humà de la companyia per valorar els resultats de l’últim curs i exposar els reptes del 2017. La sessió de Transparency, com a ell li agrada denominar-la, va començar amb una felicitació: “la qualitat del treball realitzat per l’equip humà augmenta cada dia“.
Rossell va afirmar satisfet que el software de gestió LogiCommerce ha aconseguit el punt de desenvolupament desitjat per poder afrontar nous reptes. I que la plataforma de hosting sobre la qual treballa (AWS) és la que assegura la millor resposta a les necessitats de les botigues online de les grans marques que confien en TLG Commerce. Segons paraules de Màrius Rossell, ha arribat el moment de desplegar tot el potencial de la plataforma i oferir la solució a les companyies que busquen una eina de gestió ecommerce que els permeti centrar-se en la venda i oblidar-se de totes les qüestions tecnològiques.
Els clients de TLG han de treure el màxim partit a la solució
Va recordar que l’objectiu de TLG Commerce és que els seus clients es puguin centrar a vendre els seus productes, atendre als seus clients i realitzar campanyes innovadores i creatives sense límits digitals. Rossell, va animar a l’equip a perfeccionar contínuament qualsevol detall de la solució LogiCommerce i sobretot centrar-se a extremar l’atenció als clients. Aquests, va afirmar, “sempre han de rebre la resposta que necessiten per poder treure el màxim partit a LogiCommerce, i per aquest motiu el nostre Help Desk ha de ser el millor”.
El CEO de la companyia va anunciar que ja s’ha completat el desenvolupament d’un nou producte que va a satisfer les necessitats futures més immediates del sector ecommerce. També va obrir la porta a la possibilitat d’aconseguir nous mercats en un futur no gaire llunyà. Però va insistir que aquest any la companyia ha de centrar-se a millorar la comunicació: “Ara ja sabem que el treball realitzat durant tot aquest temps és molt bo, així que ha arribat el moment d’explicar-ho”. El treball realitzat des de 1999 s’ha fet sense fer molt soroll i ara, que rep els elogis de les grans marques, és el moment de donar a conèixer LogiCommerce i tots els serveis que es presten des de l’agència.
Aquest 2017 TLG Commerce obre una nova etapa amb el canvi de denominació de l’empresa que deixa el nom comercial Trilogi per mostrar-se, també a Espanya, com el que és en realitat, una agència global que ofereix solucions a les companyies que venen en qualsevol part del món.