Les vendes especials d’estocs de més de 80 marques de moda repartides en 51 pop up stores pel barri del Rec, quatre zones gastronòmiques amb més de 40 food trucks i una agenda cultural completa són els motius que van moure els visitants a viure durant quatre dies el Rec.013, el festival que recupera l’antic barri industrial del Rec d’Igualada.
Pendents encara de tancar les dades definitives de visitants i vendes, tan l’organització com les marques participants asseguren haver superat les expectatives de vendes i visitants. Com és habitual, els dies de més afluència de visitants van ser el dimecres 1, el primer dia del festival, i el dissabte 4 de juny, però també cal assenyalar que el dijous 2 va ser un bon dia, sent el divendres el dia més tranquil.
El bon temps va acompanyar els quatre dies del Rec.013 exceptuant alguns núvols el dissabte, que no van impedir la celebració del festival amb normalitat, en una edició en què els visitants van demostrar un interès creixent per l’oferta cultural paral·lela a l’experiència de compra. A banda dels descomptes radicals de les primeres marques de moda i dissenyadors, el visitant va poder gaudir de la gran varietat gastronòmica que oferia el Rec Street Food i d’una oferta cultural completa, formada per cinc concerts diaris, als escenaris Estrella Damm i Menú Estereo de Movistar+, de reconegudes bandes com The New Raemon o Joana Serrat, sessions de DJ, presentacions de llibres i tallers infantils, unes propostes culturals gratuïtes que van tenir molt bona rebuda per part del públic.
Una edició més, el barri del Rec es va tornar a convertir, durant quatre dies, en l’epicentre de la moda, el patrimoni i la creativitat.