Engega la 20a edició del Rec.0 amb rècord d’adoberies obertes
E

8 de maig de 2019

La vintena edició del Rec.0 Experimental Stores ha donat el tret de sortida aquest dimecres al matí amb un total de 65 antigues adoberies transformades en pop-up stores de moda, on s’hi han instal·lat més d’un centenar de marques. El festival de venda radical, que s’allargarà fins dissabte, ha atret milers de persones a Igualada en la seva primera jornada, on les firmes presents ofereixen els seus estocs a preus únics.

Cristina Domènech, coorganitzadora del Rec.0, destaca que es bat un “rècord amb l’obertura de 65 adoberies i gairebé 100 marques, a més de l’aposta pel disseny emergent amb un market. Com a novetats, explica Domènech, “hem incorporat marques com Munich, una marca local, que és una novetat important per nosaltres, a més de marques internacionals com Converse i Ash”.

Per la seva banda, el director artístic del festival, Ramon Enrich, explica que el Rec.0 “va néixer amb el leitmotiv de posar en dubte l’estàndard, i això és el que es posa de relleu en plana artística del festival”. Enrich, afegeix que l’objectiu del Rec.0 continua sent, després de 20 edicions, “canviar la percepció de la ciutat d’Igualada a través d’aquest barri”. Enrich no ha volgut deixar passar l’ocasió per comentar el cartell del Rec.019, fet per l’artista americà David Carson, el “dissenyador més influent del segle XX”, explica.

El dissenyador de moda Josep Abril, amb pop-up store al Rec.0 des dels seus inicis, ha destacat que “el que ens agrada del Rec és que no només té un aspecte comercial, sinó l’experiència estètica que vivim mentre preparem l’espai, els quatre dies que passem aquí, la relació directa amb els clients…” i, afegeix, que el Rec.0 és un espai que facilita les “sinèrgies entre dissenyadors”.

Des d’avui dimecres i fins dissabte el barri del Rec d’Igualada combinarà la venda d’estocs de grans marques amb activitats culturals i una oferta gastronòmica molt variada. Una vintena d’actuacions musicals amenitzaran les compres al Rec.019, amb grups com Samxsen, Kids from Mars, Donallop, Lauren Nine, Estramoni o The Bird Yellow.

En aquest Rec.019 es continua amb dos escenaris Estrella Damm,un de concerts i un altre de DJs, on destaca la sessió amb el DJ Andreu Presas de Ràdio FlaixBac; i s’afegeix un escenari Rec-Mercader i l’escenari ‘Redmusic’, aquest darrer, que donarà veu als grups més nous de la comarca de l’Anoia. Complementaran l’oferta cultural el poeta Josep Pedrals, que presentarà el seu darrer llibre “Els límits del Quim Porta” i, així mateix, Beth Rodregas presentarà “Nyam”, el seu últim llibre.

En la plana gastronòmica, el Rec.019 porta una proposta gastronòmica ampliada. Més de 40 food trucks i els pop-up bars El Ruc i Filete Ruso porten una oferta culinària que té el seu plat fort en la diversitat, amb la cuina vinguda d’arreu del món i les opcions veganes i vegetarianes. A més de l’oferta culinària dels foodt rucks, el Rec.019 compta amb l’espai de El Bandarra, on degustar els millors vermuts i que ofereix un concert-vermut diari; i una barra dels mixers de Fever-Tree, on tastar diferents combinats de la marca.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta