Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

15 de juny de 2016

L’Ajuntament d’Igualada obre el termini de sol·licitud d’ajuts per al pagament de la matrícula universitària

Un article de

L’Ajuntament d’Igualada obre, entre el 13 de juny i el 15 de juliol, període per a sol·licitar ajuts per al pagament de la matrícula universitària. Els requisits de la convocatòria i la documentació necessària es poden trobar entrant al web tramits.igualada.cat, visitant l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) a la Plaça de l’Ajuntament, 1, o trucant al telèfon 93 803 19 50.

 
Per a poder-hi optar, cal que el sol·licitant i la seva unitat familiar estiguin empadronats a la ciutat des de sis mesos abans, ser estudiant de grau de primer o segon cicle en una universitat amb seu a Catalunya i estar matriculat d’un mínim de 48 crèdits, exclosos els crèdits dels quals ja ha estat matriculat i els estudis de postgrau, màster i doctorat. Cal també tenir acreditat per l’Agència de Gestió d’Estudis Universitaris (AGAUR) el tram de renda familiar entre 1 i 5 inclosos, en el curs 2015/2016. En funció d’aquest barem, es concediran ajuts màxims de 400 euros per les persones amb renda familiar acreditada en els trams 1 i 2, de màxim 300 euros per als acreditats en els trams 3 i 4 i de màxim 200 euros per les persones del tram 5.

 
El consistori preveu destinar aquest any 2016 una quantitat màxima de 50.000 euros a la concessió d’ajuts per aquest concepte.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Et recomanem×