Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

3 de maig de 2017

Montbui va organitzar diumenge passat la seva 22a Festa de la Bicicleta

Un article de
2 minuts

Diumenge passat va tenir lloc la 22a Festa de la Bicicleta de Montbui, activitat de caire lúdic i que va incloure una passejada popular en bicicleta pels carrers del municipi. La Festa de la Bicicleta va tenir com a epicentre un any més, la pèrgola de Montmercat, on hi havia el punt de sortida i arribada de l’activitat. 200 participants van prendre part en aquesta edició d’enguany, una xifra lleugerament inferior a la d’altres edicions.

Els participants van poder dur a terme una passejada més breu i una altra més llarga, amb pujada fins el Nucli Antic montbuienc. El final de l’activitat va incloure avituallament per als participants i va cloure el tradicional lliurament de premis.

Així, el premi a la participant més jove va ser per a Inaira Molina Jaén; el guardó al participant més gran va ser per a Gustau Ferra. Hi ha haver dos premis als participants amb les millors disfresses infantils, que van ser per a Astrid Jimenez (“índia amb canoa”) i per a Nayelim Aguilar (“Malèfica”). El premi al participant adult millor disfressat el va guanyar Antonio Martos (“fantasma de l’òpera”) i el guardó a la bicicleta millor engalanada va correspondre a Fran Palacios (“Drac”). El primer premi a l’entitat que va aportar més participants va ser per a l’AMPA Antoni Gaudí (42 participants) mentre que el segon va guanyar-lo l’AMPA Garcia Lorca (34).

El lliurament de premis va comptar amb la presència de l’Alcalde montbuienc Teo Romero i del Tinent d’Alcalde d’Educació i Esports Josep Palacios.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×

Registre de nou jugador / jugadora

Selecciona l'Avatar que més t'agradi.

Dades bàsiques.

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.