Digitalització a l’Anoia: no perdis el tren

213

Fa menys de deu anys varen sortir els primers telèfons intel·ligents. Aquests que ara porten àvies, adolescents, els que els nens petits saben usar perfectament per als seus jocs molt abans de dominar el llenguatge.

La humanitat s’ha digitalitzat de cop, i això afecta totes les seves activitats; per descomptat les de relació social, però també les de consum i treball. I, si les empreses són sobretot la seva gent i els seus clients, doncs ara aquestes empreses s’han digitalitzat. L’adaptació de l’Anoia com a entorn social i econòmic també s’està produint, i possiblement a una velocitat tant o més elevada que a la mitjana.

conversa internet david gubern - La Veu de l'anoia - VeuAnoia.catLa diversitat industrial i comercial de la Comarca l’ha fet tradicionalment flexible i adaptable als canvis, i per això el nombre d’empreses i professionals que es dediquen a la digitalització a la nostra ciutat no ha parat de créixer i de consolidar-se en el seu prestigi. Ara cal que les empreses i comerços locals aprofitin aquest potencial per no quedar enrere en aquesta revolució que al capdavall es reflexa també en una forma diferent de fer negoci: si tractes bé un client i ho comenta a les seves xarxes socials, JA TINDRÀS FETA LA PROMOCIÓ DEL MES. Encara no hi ha prou consciència de la importància del fet digital, i de la rendibilitat que dona el treball conjunt amb professionals del sector. I la digitalització, contràriament al que alguns pensen, no és de franc: abordar-la des del “m’ho faig jo mateix” resulta sempre car. Encara ens arriben a Instint persones demanant si fem webs, i en surten amb les mans plenes d’idees, innovació i estratègia per digitalitzar-se al mateix ritme que ho fan els seus clients.

DAVID GUBERN, CEO& Co-founder d’Instint