Igualada Comerç es mostra molt satisfeta amb la presència del comerç de la ciutat al Rec.0. Des de l’entitat creuen que es consolida el nou format del Made.Igd i en aquesta edició ja hi ha hagut més participació de botigues.
En general es fa una valoració molt positiva pel que fa a l’organització de l’espai, la logística i de tots els participants. Per altra banda, la resposta de la gent ha estat molt important, fet que ha ajudat en les vendes i sobretot en donar a conèixer el comerç local d’Igualada.
L’associació de comerciants ha fet un treball acurat per condicionar l’espai del pavelló de la Divina Pastora, amb els diferents stands mantenint el format modern i atractiu de l’anterior edició. També amb tots els serveis necessaris, com seguretat, wifi, bar i neteja. Durant cada dia hi ha hagut la participació del DJ David Beatz que ha amenitzat les jornades amb música
El Made.Igd ha rebut la visita de diferents institucions i entitats que han volgut donar el suport, a més de felicitar a Igualada Comerç pel muntatge i la iniciativa. L’altra activitat amb qual s’ha estat treballant és l’Slowshopping, en què comerços de la ciutat oferien atractius descomptes.