Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

11 de novembre de 2019

El CF Igualada ensopega a Banyoles i no aconsegueix sortir del descens

Un article de

CE BANYOLES 1
CF IGUALADA 0

Els blaus viatjaven fins a la capital del Pla de l’Estany amb la intenció de sortir dels llocs de descens, per primera vegada a la temporada. Davant, un rival de mitja taula, que volia seguir a la mateixa línia que en aquest inici de lliga.

Des de ben aviat, els dos equips van deixar clar de quina manera volien jugar: els igualadins volien imposar la seva filosofia de joc, a traves de la pilota. En canvi, els locals feien molta pressió per intentar robar a camp rival o replegar, per buscar contracops.
Amb aquesta dinàmica, es va veure un enfrontament molt travat, que va ocasionar poques ocasions de gol, per part dels dos equips. S’arribava al descans amb l’empat a zero.

A la represa, l’equip local va sortir amb molta intensitat i va complicar el joc blau. La situació es preveia difícil. Amb aquest canvi de dinàmica, el Banyoles va ser capaç d’obrir el marcador en una jugada desafortunada per part dels anoiencs.

Els jugadors de Moha ho van intentar fins al final, però no van aconseguir l’empat.

La setmana vinent, l’equip rebrà el CE Europa, a Les Comes.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×