Els fets van tenir lloc el mateix dia 21 a la matinada en un bar d’Igualada, quan a la víctima li van sostreure la bandolera que contenia el seu telèfon i el telèfon d’una amiga, entre d’altres objectes personals de menys valor econòmic.
Al matí, les dues noies van anar a la Comissaria de Mossos d’Igualada per presentar la denúncia. I gràcies a una aplicació d’un dels telèfons sostrets, sabien la última posició per on havia estat. Això va permetre als agents de la policia localitzar a la persona que portava el telèfon mòbil sostre, un iPhone 6s Plus per valor de 800 €.
L’autor va ser detingut i va quedar en llibertat el mateix dia de la detenció, després de declarar a la comissaria, amb citació per judici ràpid.