Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

24 de gener de 2022

Un Igualada Rigat tocat per la covid s’enfonsa contra el Barça

Un article de
Foto: David Figueras
2 minuts

IGUALADA RIGAT 1
BARÇA 10

Dues cares i ben diferenciades. Gairebé com la nit i el dia. A la primera part l’Igualada HC Rigat va competir de tu a tu amb el gegant blaugrana, tot i les baixes de Ton Baliu i Marc Carol, importantíssimes les dues. De fet es va arribar al descans amb una diferència mínima d’1 a 2 favorable als visitants. El Barça es va avançar amb dos tirs exteriors de Bargalló i Panadero i Aleix Marimon va reduir diferències en una contra. El de Bell-lloc va encarar Egurrola (que ja és encarar) i el va superar (que ja és superar) aixecant la bola i picant. Un gran gol. Mentre els arlequinats van tenir forces han plantar cara al líder amb un Elagi superlatiu donant seguretat al darrere.

Foto: David Figueras

A la segona part, els blaugrana van demostrar el seu potencial ofensiu i van fer 4 gols en 7 minuts que van trencar tota possible resistència. Marimon hauria pogut retallar la diferència amb un penal que no va poder transformar. Els últims 5 minuts els tècnics van premiar l’excel·lent treball del porter Jaume-Arnau Marqués que va substituir a l’Elagi.

Ara els igualadins tindran tota la setmana per recuperar les baixes de Covid i per preparar el desplaçament a Itàlia per la WS Europe Cup.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×