Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

3 de febrer de 2023

Oriol Solà deixa la presidència dels Moixiganguers d’Igualada

Un article de
1 minuts

Oriol Solà Solà ha estat president dels Moixiganguers d’Igualada des de fa set anys. Avui, ha fet un comunicat al seu perfil d’Instagram on informa que deixa la presidència.

A la publicació, agraïa l’oportunitat de ser president, així com tots els mèrits aconseguits en aquests set anys del seu lideratge.També ha agraït a tots els membres de la colla de castellers igualadina i a les Colles Castelleres de Catalunya.

Solà ha comunicat que agafa el relleu Miquel Bernadi Llucia amb aquestes paraules: “El repte és gran perquè els somnis també ho són, però entre els que segueixen i les noves incorporacions a la Junta hi ha un gran equip preparat per tot és el camí.”

Tot i el seu comiat, l’expresident Oriol Solà ha afegit que continuarà sempre per ajudar a la colla de Moixiganguers, “aquí seguiré pel que faci falta!”

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×