Òdena celebrarà aquest divendres l’11 de setembre i ho farà amb un dels actes que és de més tradició odenenca any rere any, el canvi de senyera a la torre del Castell.
La Diada començarà a les deu del matí, quan es farà el canvi, amb la participació dels membres de pubillatge i el consistori. Com és tradicional, abans d’hissar-la, tots ells faran la signatura a la senyera que onejarà al cim de la torre fins al setembre de 2021. L’acte és obert a la participació de tothom.
Seguidament s’ha programat una visita guiada pel municipi odenenc per saber dels seus orígens. En Josep Vicenç Mestre guiarà i explicarà en un recorregut pel barri de la Font, St. Miquel i carretera de Manresa, “L’eixample d’Òdena, història i anècdotes”. El punt de sortida serà a les 10.30 a la Torre del Castell.
Tots els actes se celebraran seguint les mesures de seguretat establertes davant la Covid-19. En aquest sentit, per motius de prevenció, enguany no tindrà lloc la tradicional Festa de la Verema.