Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

30 de novembre de 2018

Miquel Iceta visita diverses poblacions de l’Anoia

Un article de

El primer secretari del PSC i diputat al Parlament de Catalunya, Miquel Iceta, va visitar ahir diverses poblacions de l’Anoia. L’inici de la seva ruta va ser a Òdena, on va visitar l’Ajuntament i les obres de la plaça. Després de dinar, la comitiva es va desplaçar a Vilanova del Camí per visitar el Centre d’Innovació i Leitat, on va ser rebut per Jordi Williams Carnes i Joan Parra, president i vicepresident executiu de Leitat que els van acompanyar en la visita al laboratori que el centre tecnològic té a Vilanova del Camí. Cristina Fabregat els va explicar el projecte vilanoví on treballen per oferir als residus industrials una segona oportunitat.

Tot seguit es van dirigir cap a Pinedes d’Armengol on va mantenir una reunió amb veïns. La darrera parada de Miquel Iceta a la comarca va ser a Masquefa on va visitar la ràdio i va atendre els mitjans. La visita es va acabar amb una trobada amb els militants i simpatitzants de Masquefa.

Iceta, va estar acompanyat pels alcaldes i alcaldesses de les diverses poblacions de la comarca, com Noemí Trucharte de Vilanova, Teo Romero de Santa Margarida de Montbui, Francisco Guisado d’Òdena i Salustiano Monteagudo de Cabrera d’Anoia, a més de regidors i simpatitzants socialistes de la comarca.

 

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×