Engega la 3a edició de la Incubadora del Tecnoespai amb set empreses

19 de desembre de 2023

El passat divendres 15 de desembre, l’Ajuntament d’Igualada, a través del Departament de Dinamització Econòmica, va inaugurar la tercera edició de la Incubadora del Tecnoespai amb la participació de 7 projectes. Aquesta iniciativa, dirigida per un equip d’experts amb una llarga trajectòria en incubadores, busca proporcionar un servei d’acompanyament integral per al llançament i creixement exitós de noves empreses. L’acte va comptar amb la participació de membres de la SECOT i TIC Anoia, dues de les entitats que faran la formació i seguiment a aquests emprenedors en el seu estudi, creació i llançament del projectes i amb la participació del emprenedors.

A més es va comptar amb la presentació d’un cas d’èxit, Kibus Petcare, que va inspirar i motivar els nous participants. Així, els emprenedors i projectes participants són: Júlia Yuste Mayer amb el seu projecte La recol·lectora de divulgació Etnobotànica, Roger Ferrer amb Goat Nutrition, Juli Moreno amb el seu servei d’itermediació hipotecària, Sandra González amb Sagoba Kids, Marian Lafoz amb el seu servei d’assessoria per la millora de la productivitat per empreses, Cecília Balbilani amb workshops creatius i Clarissa Barrios amb la seva empresa Creacions Claress.

La Incubadora del Tecnoespai és un projecte d’incubació que opera tant en línia com de manera presencial, adreçat a projectes emprenedors de qualsevol sector que presentin un potencial innovador. Es basa en la transferència de coneixement i experiència per guiar els emprenedors, accelerant el desenvolupament dels seus projectes i ajudant-los a dirigir els seus negocis de manera òptima.

Durant l’acte de presentació es va detallar el pla de treball previst per a les empreses participants, amb un calendari estructurat que inclou diverses àrees clau:

  • Formació: Abordarà temes com la gestió dels números, màrqueting i vendes amb recursos limitats, màrqueting digital i la importància d’elaborar un pla d’empresa sòlid.
  • Masterclass: Inclourà sessions sobre la validació d’idees de negoci, l’obtenció del millor finançament, i els aspectes jurídics i obligacions fiscals d’una empresa, incloent la protecció intel·lectual.
  • Coworking Digital: Proporcionarà un espai de col·laboració en línia on els emprenedors podran intercanviar idees, experiències i solucions.
  • Assessorament Mentoring: Experts sèniors de Secot oferiran assessorament personalitzat per ajudar els emprenedors a superar els seus dubtes i assolir l’èxit en els seus projectes.                                                                                              Aquestes iniciatives estan liderades per l’Ajuntament d’Igualada i la Diputació de Barcelona i compten amb la col·laboració TICAnoia i SecotBcn i el suport de la Universitat de Lleida, UOC, Cambra de Comerç de Barcelona a l’Anoia, Igualada Comerç, BBVA i Unió Empresarial de l’Anoia
Comparteix l'article:

Deixa un comentari